Čuník to krásně popsal, byl to neuvěřitelnej zážitek.
Nikdy sem nebyl moc soutěživej, ale tohle byla paráda.
Terén, kde se před dvěma rokama proháněly 2.2 MOA Crawlery a my na ně koukali s otevřenejma pusama, si ty naše potvory dávaly celkem s přehledem. K tomu to správný hecování, běžící čas, no prostě adrenalin jak má bejt.
Parádní je rozdělní sekcí na trial a trophy, takže si člověk užije jak technickou jízdu na milimetry s penalizací za všechno, tak svižnej průlet sekcí, kde na lehkym doteku tenisáku není nic špatnýho a navíjet a couvat může každej podle libosti. Navíc při sledování ostatních člověk pochytí mraky informací a vychytávek ať už co se týče ovládání auta, technickejch řešení, nebo i výběru vhodný stopy.
Auto sem si poskládal z toho nejlepšího, co sem za posledních pár let nashromáždíl, šasí je hliníková kopie italskýho c3 šáska, pracovně Edgar, nápravy scx, v obou ocelový nohavice pro váhu a vyzužení, vzadu zpomalující převody, vepředu zrychlující, hliníkový céčka a těhlice axial s pákou nahoře, řízení crawlster BTA a silný Savox servo, převodovka z Wraitha s DIGem, osvědčenej naviják Katoni, hliníkový beadlocky, všechny dovážený, vepředu dost, vzadu míň, pneu Pitbull RockBeast 1.9, motor 35T, regl Tekin FXR a CC Bec k tomu, papalo to 3S lipolku a zejména pak karimatka na korbě.
Tady pár fotek:






Auto sem skládal v průběhu dvou tejdnů před odjezdem, doma sem akorát testoval elekto na stole a projel se asi půl metru po koberci, jestli diguje dig, takže první jízda s autem byla první soutěžní sekce. Auto makalo parádně a nenechalo mě ve štychu, chyby byly v rukách. Bál sem se, jak se budu sžívat s digem, ale šlo to celkem samo. Jak předved Ondra, není to nutnost, ale je to moc příjemný udělátko, který ti odpustí hodně a když v trialu "přejedeš odbočku" v místě, kde se neotočíš a nenajedeš si znovu, s digem zacvakneš zadek a otočíš se na místě. Naviják je nutnost, stejně tak dobrej rejd je paráda. Rozdílný převody v nápravách dělaj zázraky při zatáčení a ve výjezdech. Prostě mi auto dělalo jen radost a dovezlo mě na 3. místo, o čemž se mi ani nesnilo.
Bohužel pro mě ani ne 24 hodin po vyhlášení moje C3 kariera nadlouho skončila, páč sem o auto, hromadu náhradních dílů a elektra a většinu modelářskýho vybavení přišel, když mi vybrali velký auto. Vim, že byla chyba tam ty věci nechávat, ale prostě se sešla blbá kombinace náhod a dopadlo to jak to dopadlo. Bylo to krátké, ale bylo to fajn. Kluky bude se zájmem sledovat a třeba časem...