zidon155 píše:Oovee prdi na vse od zacatku - od ty doby co koupili od Kopavela prava na hru .... :/ Jen diky ochote a obetavosti mnoha lidi a Kopavela je to ted aspon ve stadiu v jakym to je ... ;) Az Kopavel dodela konverzi na konzole tak zase zacne vydavat updaty i pro PC verzi - vydrzte ;)
V12 píše:Prvy realisticky pasak :
[youtube]QPJUPUK7M6c[/youtube]
Kód: Vybrat vše
<Mud>
<Substance
FullPushDepth="1.2"
LinResistance="7.0"
PushResistance="36.0"
SubstanceFriction="2.2"
/>
</Mud>
V12 píše:Treba zmenit parametre v media.xml. Momentalne nakladiaky prejdu takmer vsetko.Kód: Vybrat vše
<Mud>
<Substance
FullPushDepth="1.2"
LinResistance="7.0"
PushResistance="36.0"
SubstanceFriction="2.2"
/>
</Mud>
Pomoze hlavne znizenie SubstanceFriction, skus sa pohrat aj s xxxResistance parametrami. Len bacha na vec, jedna sa o globalne udaje.
Inak pomalicky pracujem na novej mape, ktoru na papieri navrhol syn. Aby som ju dostal do editora s co najmensou namahou, zoskenovany obrazok som strcil do zeleneho kanala height.dds, ked dam editovat geometriu, mam voditko, kadial chcel tahat cesty, rieky, kde maju byt kopce a doliny. Este musim Adama naucit pouzivat vrstevnice, ulahci mi to dost prace.