Tak jsem zas trochu pokrocil.. :-)
Linky jsou definitivni, Leeho drzaky drzakujou.. Upravil jsem ulozeni zadnich tlumicu..
Konecna vejska i rozovor 292mm :-)


Rozmisteni uvnitr..

Krizeni na tri puky je mozna az moc.. 8o


Pouzil jsem originalni MST kardan pro dlouhy rozvor, dopredu i dozadu..


Baterka umistena napric za predni napravou na originalnim drzaku baterky z typu CFX / CFX-W, namontoval jsem ho na vzperu podvozku umistenou do vhodnych otvoru a pouzil kusy origo plast linku abych ho dostal vys..

Drzaky od Leeho..

Predni veze tlumicu z CFX-W, umoznuji vice poloh, jinak sedi do origo der.. tlumice jsem poklopil abych dostal auto trochu niz pri pouziti origo tlumicu.. zvazuji nejake O krouzky jako dorazy abych zkratil zdvih..



Drzak baterky zamerne umisteny vyse aby se melo servo kam schovat pri propruhu..



Zaveseni zadnich tlumicu..

Misto drzaku na vrsku napravy jsem posunul dolni ulozeni tlumice k spodnimu linku.. stacilo pouzit dlouhej sroub a hned bylo nahore na sasku misto pro hlubokou korbu, tlumic se dostal hezky nizko..

Nahore jsem v sasku udelal novy diry a pouzil distancni valecky z KITu co se pouzivaji pro prodlouzeni rozvoru...

Celkovy pohledn a sasko na zaver.. :-)
