Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES"

V12 píše:Co tak sa skusit pohrat s parametrom Friction v XML mosta ?

Tohle je xml. toho mostu, kde změnit to friction?

<Truck>
<Wheels
HardpointDefaultY="1.16"
HardpointDefaultZ="0"
>
<Wheel
HardpointX="-9.564"
DefaultWheelType="bffs2bk"
HardpointOffsetY="0.0"
SuspensionMin="-0.04"
SuspensionStrength="0.025"
Torque="default"
ParentFrame="BoneNiz_cdt"
/>
</Wheels>
<TruckData TrailerCanDetach="true">
<Constraint
AxisLocal="(0;0;1)"
MinLimit="-179.8"
MaxLimit="179.8"
Name="CartBase"
Type="Hinge"
>
<Motor Force="310000" Type="Position" Tau="0.3" />
</Constraint>
<Camera Center="(-10.5; 2.0; 2.0)" RadiusMultiplier="0.001" />
</TruckData>
<PhysicsModel Mesh="trucks/bffs2vs">
<Body Collisions="None" Mass="200" ModelFrame="BoneFront_cdt">
<Body
Collisions="All"
ImpactType="Truck"
Mass="2000"
ModelFrame="BoneNiz_cdt"
>
<Constraint
AxisLocal="(0; 0; -1)"
MinLimit="-20"
MaxLimit="179.8"
Name="CartRotation"
Type="Hinge"
>
<Motor Force="80000000" Tau="0.004" Type="Position" />
</Constraint>
<Body
Collisions="All"
ImpactType="Truck"
Mass="200"
ModelFrame="Lap1_cdt"
>
<Constraint
AxisLocal="(0; 0; 1)"
MinLimit="0"
MaxLimit="60"
Type="Hinge"
>
<Motor Damping="2" Spring="0" Type="Spring" />
</Constraint>
</Body>
<Body
Collisions="All"
ImpactType="Truck"
Mass="1500"
ModelFrame="BoneVerh_cdt"
>
<Constraint
AxisLocal="(0; 0; 1)"
MinLimit="0"
MaxLimit="179.8"
Name="CartArm"
Type="Hinge"
>
<Motor Force="900000" Tau="0.006" Type="Position" />
</Constraint>
<Body
Collisions="All"
ImpactType="Truck"
Mass="200"
ModelFrame="Lap2_cdt"
>
<Constraint
AxisLocal="(0; 0; -1)"
MinLimit="0"
MaxLimit="60"
Type="Hinge"
>
<Motor Damping="2" Spring="0" Type="Spring" />
</Constraint>
</Body>
</Body>
</Body>
</Body>
</PhysicsModel>
<GameData>
<WinchSocket Pos="(-4.396; 1.783; 0.001)" ParentFrame="BoneNiz_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-4.327; 1.612; -1.33)" ParentFrame="BoneNiz_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-4.307; 1.615; 1.565)" ParentFrame="BoneNiz_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-9.442; 1.917; 0.009)" ParentFrame="BoneNiz_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-13.676; 2.113; 0.936)" ParentFrame="BoneVerh_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-13.678; 2.115; -0.936)" ParentFrame="BoneVerh_cdt" />
<WinchSocket Pos="(-14.711; 1.774; 0.005)" ParentFrame="BoneVerh_cdt" />
<RequiredAddon Types="bffs2fs" />
<InstallSocket Offset="(-4.328; 1.896; 0)" Type="tmm_260" />
</GameData>
<ControlledConstraints>
<Constraint Id="seredna" Name="CartArm" />
<Constraint Id="nachalo" Name="CartRotation" />
</ControlledConstraints>
</Truck>
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: "SPiNTiRES"

Pro V12
.... na ATC se říká
"Rozstup letadel byl řízen, až do místa střetu". Neboli, tlustý do tenkejch..
;-)
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

korvetak :
Ako sa volaju tie 2 casti mosta, co sa polozia na zem ? Prave v nich treba nastavit Friction. Skus sa pozriet do definicie nakladov, mam dojem, ze prave tam sa to pouziva.

Josefh :
Hmmm, ked to ATC riadil az do stretu (co aj riadil, povolenie na pristatie na 27L mi dal, potom povolil vzlet 747 z 27R, nasledne ale A330tke povolil vzlet z mojej 27L, ked som bol tak stvrt mile od jej prahu. Ten vtak nemal zapnute ani navigacne, ani pristavacie svetla, ani majaky, vsimol som si ho az ked som mal podvozok skoro na jeho chrbte), je v tom az po usi. Na poslednu chvilu som to za pomoci forsaze a zazraku zdvihol do 1000 stop na rychlosti 155 kts, co pre aktualnu hmotnost bola vpodstate uz hranica padu.
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: "SPiNTiRES"

V12 píše:korvetak :
Ako sa volaju tie 2 casti mosta, co sa polozia na zem ? Prave v nich treba nastavit Friction. Skus sa pozriet do definicie nakladov, mam dojem, ze prave tam sa to pouziva.

Josefh :
Hmmm, ked to ATC riadil az do stretu (co aj riadil, povolenie na pristatie na 27L mi dal, potom povolil vzlet 747 z 27R, nasledne ale A330tke povolil vzlet z mojej 27L, ked som bol tak stvrt mile od jej prahu. Ten vtak nemal zapnute ani navigacne, ani pristavacie svetla, ani majaky, vsimol som si ho az ked som mal podvozok skoro na jeho chrbte), je v tom az po usi. Na poslednu chvilu som to za pomoci forsaze a zazraku zdvihol do 1000 stop na rychlosti 155 kts, co pre aktualnu hmotnost bola vpodstate uz hranica padu.


hlavně nepadat !!!
jak říká babička vnukovi pilotovi
"Hlavně prosím tě lítej pomalu, nizko a do zataček brzdi"
:-D
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

Vcera skoro rano potom, co som zenu odviezol do roboty, nejaky nestastnik na TU154b nad EDDF vyplakaval, ako mu postupne zlyhavaju systemy, az to miestny ATC nevydrzal a poradil mu, aby nefnukal a siel dole ako ozajstny chlap. Skoro som z tej zlomyselnosti zletel zo stolicky. Bol som uz prilis daleko, aby som mohol sledovat, ako to nakoniec dopadlo.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

korvetak :
Format je nejaky takyto :
<Body Collisions="All" Friction="0.1" ImpactType="Foliage" Mass="4000" ModelFrame="BoneBottom_cdt">
Samozrejme musis zmenit ostatne parametre podla potreby.
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: "SPiNTiRES"

V12 píše:Vcera skoro rano potom, co som zenu odviezol do roboty, nejaky nestastnik na TU154b nad EDDF vyplakaval, ako mu postupne zlyhavaju systemy, az to miestny ATC nevydrzal a poradil mu, aby nefnukal a siel dole ako ozajstny chlap. Skoro som z tej zlomyselnosti zletel zo stolicky. Bol som uz prilis daleko, aby som mohol sledovat, ako to nakoniec dopadlo.


vzhledem k tomu, že to bylo TU154B a s tím lítají už jen šílenci z ex USSR a většinou armádní piloti, tak asi dobře. Oni s tím dokážou i plachtit.
U ČSA se tomu říkalo rozhulákanej ingot. Jak to opravdu dopadlo se asi dočteš na IATA stránkách o nehodách a chybných manévrech, které tam musí být publikovány.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

Pockat - aby sme si rozumeli - pisem o lietani na simulatore Flightgear, nie o realnych udalostiach.

Do Flightgearu je to Tu154b jedno z najlepsie urobenych lietadiel, ak nie aj najlepsie. Namodelovane do neskutocnych detailov. Popisy palubovky samozrejme v azbuke, niektore pristroje vo feetoch, niektore v metroch, o jeho autopilotovi mam len mlhave predstavy.
Obrázek
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: "SPiNTiRES"

pro V12

ono to bylo/je opravdu povedené letadlo. Je to okopírovanej B727. Stejně jako IL62-VC10. Ale jaksi u motorů se soudruzi nedohodli. Ta spotřeba. Za náběžnou hranou je kolejnice.
Vesele to létá i na 2 motory, protože je to přemotorované.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

korvetak :
Urobil by som este 1 vec - skus podstatne zvacsit hmotnost tych mostnych dielov. Mozno bude potrebne potom upravit aj silu jednotlivych motorov, aby to zdvihli.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES"

korvetak píše:Trochu to zde spí ale přesto se zeptám, nevíte někdo jestli se dá v xml. nastavit aby most při položení na zem zůstal pevně ukotven? Jinak je hrou brán jako přívěs, tak po najetí autem někam odcestuje viz video.
Jde mi o to zda se dá do xml. samotného mostu nějak nastavit že po odpojení s ním nejde hnout.

Je to addon z Kraze 260 tak jsem si ho vypůjčil na T813 a docela mu sluší, jen funkčnost je trochu slabá.


Ahoj,

bojím se, že maximum práce odvedl už autor tohoto modu. Dle mne to byl velmi inteligentní chlapík/ženská. Určitě si byl Tebou uváděného problému vědom a ladil to jak mu Spintires umožňoval. Osobně se domnívám, že cesta vede přes zvýšení hmotnosti pontonu. Pak se však sesypou jiné kladné vlastnosti auta a nabydou mínusy. Takhle to asi má ten MAZ2 co je na workshopu. Ten když vláčí ponton na zádech, tak neskutečně funí, stromy se za ním otáčejí v okruhu 10m a chystá se každou chvíli zvednout jak vrtulník. Ale je fakt, že když ten most položí, tak drží. Kraz 260 (addon) potřebuje pokládat most na rovině, ve videu jsi mu nastavil nestravitelné počáteční podmínky.

Edit: resp. problémem větší než sklon je to bahno na nájezdu. Mosty do kopce kraz 260 docela stavět umí.
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES"

TATA007007 píše:Ahoj,

bojím se, že maximum práce odvedl už autor tohoto modu. Dle mne to byl velmi inteligentní chlapík/ženská. Určitě si byl Tebou uváděného problému vědom a ladil to jak mu Spintires umožňoval. Osobně se domnívám, že cesta vede přes zvýšení hmotnosti pontonu. Pak se však sesypou jiné kladné vlastnosti auta a nabydou mínusy. Takhle to asi má ten MAZ2 co je na workshopu. Ten když vláčí ponton na zádech, tak neskutečně funí, stromy se za ním otáčejí v okruhu 10m a chystá se každou chvíli zvednout jak vrtulník. Ale je fakt, že když ten most položí, tak drží. Kraz 260 (addon) potřebuje pokládat most na rovině, ve videu jsi mu nastavil nestravitelné počáteční podmínky.

Edit: resp. problémem větší než sklon je to bahno na nájezdu. Mosty do kopce kraz 260 docela stavět umí.


Tata : Tak pravda není to zrovna ideální místo na stavbu mostu a T815 s tankem není běžné auto na přejetí, ale čím větší výzva tím větší radost když ji pokoříš. :CIAO:

V12: Zkusím si s tím chvíli hrát třeba mě něco napadne, něco jako mají pařezy (viz video), ty drží poměrně dost do chvíle než je třeba vyrazíš a pak mají váhu 0,00 nic, ale jak docílit aby se dal ten most taky naložit a převážet. Stále je to vlastně vlek, celá ta skládací část je jeden vlek který jakmile připojíš musí mít jen minimální friction aby se s ním dalo odjet.
[youtube]khFKHYab9S0[/youtube]
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

Chapem, ze je to brane ako prives, ale mechanizmus to zdviha zo zeme, takze ked sa na tych 2 dieloch zvysi trenie, mohlo by to ist. Vyskusaj a daj vediet.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

Pozeral som do definicie parezov, je to typ PLANT, takze to na prives pouzit nevies. Podla mna je jedina moznost zvysit trenie pre objekty BoneNiz_cdt a BoneVerh_cdt, nasledne zvysit hmotnost z 2000/1500 na 4000/3000, mozno to pomoze.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"

"Spintires" na mobil - nova hra ;)
[youtube]WRRuOoF19QU[/youtube]
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“