Ještě než jsem vymyslel přesné auto, věděl jsem, že celý koncept bude založen na nízké hmotnosti, nízkém těžišti, velké obratnosti, motoru vzadu a pohrávat si s rozložením váhy.
Povedlo se mi sehnat dobře boudu Pajera takže volba byla jasná. Chtěl jsem se trochu odlišit a nějak mi do oka padl ROXOR. Po pár večerech přemýšlení a konverzaci s Leem z toho vylezlo toto.




Celková váha šáska není nijak veliká. je opískované na surové železo, nechané trochu oreznout a stříknuto průhledným lakem.

Nápravy klasika Axial první generace s tuningem od slicka. kombinace rozvodovky od modelexu a HPI převodovky

Hmotnost přední v originálu je 172g

Hmotnost přední nápravy se slickovým tuningem je o 68g vetší tedy 240g


repas origo axial tlumičů napoví budoucí barvu kastle.

Kastli už mám ořezanou, pak jen dotmelit nějaké nesrovnalosti a pomalu se pustit do laku.




Zbytek fotek ZDE-----> http://bedinka.rajce.idnes.cz/RoxJero/