V12 píše:Pozeral som do definicie parezov, je to typ PLANT, takze to na prives pouzit nevies. Podla mna je jedina moznost zvysit trenie pre objekty BoneNiz_cdt a BoneVerh_cdt, nasledne zvysit hmotnost z 2000/1500 na 4000/3000, mozno to pomoze.
Zkouška provedena, bohužel marná, protože obě části mostu naskakují jako vlek za autem a musíš je potom zvednout a složit na nástavbu (rogatku), při zvýšení váhy je hlavní problém s tím že zvedáš předek auta a most leží na zemi.
U těch pařezů jsem koukal na xml. stump - a:
A zaujmul mě ten podtržený řádek, ale nejsem si jistý jestli to dělá tu "brzdu" nebo spíš odbrzdění ten druhý potržený tučný a jak ji upravit aby brzda pracovala u nezapojeného "přívěsu" (mostu). U pařezu když ho vyrazíš tak je volný ale pokud od něj odjedeš dál zase drží jak přikovaný.
<_templates Include="plants" />
<PlantBrand
_template="Stump"
BreakType="BigTree"
PlantingMinSpacing="1.2"
>
<PhysicsModel>
<Body
AngularDamping="2"
LinearDamping="2"
Mass="1500.0"
NoSoftContacts="true"
>
<Constraint BreakOffThreshold="6000" Type="Fixed" />
</Body>
</PhysicsModel>
<GameData>
<WinchSocket Pos="(0; 0.78; 0)" />
</GameData>
</PlantBrand>