Tento překlad jsem kdysi dostal od Bandolik
Flysky GT3B/C-PSX manual *:
* *:
****************************:
Hlavní menu:
jméno modelu
napětí baterie
-časovač 1
-časovač 2
.
.
Nastavení časovačů:
entrem vybrat časovač
H =spuštění při stisku plynu (Off/on)
A =alarm (při uběhnutí kola v čítači kol(0..255) během minut v ostatních případech
P =nastavuje typ časovače.
OFF
Up..čas roste (spíná se tlačítkem jež má přiřazeno TxS..start/pause, TxR..stop+dlouhý stisk(reset) (klavesám můžeme přiřadít TxS,TxR v rozšířením menu REV )
Dwn..čas klesá( ovládání stejně jako u Up)
Lap..čítač jednotlivých kol až 100 časů je uloženo TxS..uložit čas kola, ukáže na 3s kdy bliká, během této doby je nemožné opakovat stisk je to ochrana nechtěného doublekliku, TxR..stopne časovač
Lpc..čítač kol až 255 kol je uloženoTxS..uložit čas kola, ukáže na 3s kdy bliká, během této doby je nemožné opakovat stisk je to ochrana nechtěného doublekliku, TxR..vynuluje časovač
stiskni dlouze enter k uložení kol dále přepínáme otáčením entru a klikem na enter přepínáme mezi pozicí a hodnotou.
Txx..celkový čas, xx..počet kol
Axx..průměrný čas, xx..počet kol
res..stiskem entru se vše vymaže
.
.
Kalibrační menu:
v hlavním menu(jméno modelu,napětí) volant v pravo + dluhý enter
kalibrace ch1 a ch2 je zbytečná
pokud máte na ch3 potenciometr, tak dejte jednu krajní polohu, střed a druhou krajní polohu, enter
pod ch4 je skryta baterie, přesným voltmetrem si změřte bateriri a můžete tuto hodnotu nastavit
.
.
Testování přiřazených kláves:
v hlavním menu(jméno modelu,napětí) volant v vlevo + dluhý enter
stiskněte klávesu, kterou máte nastavenou a zobrazí se vám její funkce
oputtit lze dlouze enter, nebo dlouze back
.
.
Globální menu:
Vztoupíme do něj dlouhým stiskem entru z modelu nebo napětí.. model a name bliká
F =aktuální verze firmware, pouze informativní
L =doba podsvícení (5s, 10s...inf=neěž dojde baterka, netestováno ;-D)
I =alarm při nečinosti (off=vypnuto, 1m, 2m, ...)
nic bliká Low power! kdy má začít hlásit slabou baterii
C =počet kanálů !!!pro každý model se to musí ještě nastavit v menu modelu!!!
E =koncové body serv, doporučené maximum je 120%, takže radši neměnit
A =analogové nastavení
Zatáčecí mrtvá zóna kolem středu (S00..S50)
Plynová mrtvá zóna kolem středu (T00..T50)
Počet ADC hodnot (A_4/A_1)
b =pískání N=ne Y=ano
K klávesové (K_N/K_Y)
V při vycentrování (V_N/V_Y)
P při zapbutí (P_N/P_Y)
C pokud není při zapnutí vše v nulové poloze (C_N/C_Y)
d =doba dlouhého stisku (100...1000ms=1s)
H =hardwarové nastavení
ER otáčení entru(ER0/ER1) 0=normální 1=opačné pouze pro GT3C
ED zarážky pouze pro GT3C
P3 kanál 3 potenciometr N=ne Y=ano
PT typ synchronizace
L časování synchronizace
r globální reset
G reset všeho N=ne Y=resetovat vše, nastavení i modely
M reset modelů N=ne Y=resetovat všechny modely
o zamykání kláves
.
.
Standardní menu:
Expa
jsou rozděleny u ch2 na vpřed vzad (ukázáno šipkami)
DualRate
jsou rozděleny u ch2 na vpřed vzad (ukázáno šipkami)
Uložit jako
menu MODEL enter dlouze
menu MODEL bliká
vybrat pozici na kteru chceš uložit tento model
enter nebo back pro uložení
Počet kanálů a reset modelu
menu NAME enter dlouze
menu NAME bliká
C počet kanálů
r reset modelu
Subtrim
menu TRIM enter dlouze
menu TRIM bliká
možnost nastavit pro každý kanál zvlášť
Rychlost kanálů
menu D/R enter dlouze
menu D/R bliká
vybrat kanál
nastavit rychlost
100% okamžitě odesílat změnu
1% cca 4s plynulý přechod z jedné krajní pozice do druhé
Nastavení hodnot kanálů 3-8
menu EXP enter dlouze
menu EXP bliká
vybrat kanál
nastavit hodnotu
mixes 4WS, DIG, throttle brake cut-off (for boats with forward-only throttle), Multi-Position (to set arbitrary up to 8 positions), brake channel (to send brake side of throttle to extra channel)
ten název jsem nepřekládal radši popíšu ty funkce
menu EPOINT enter dlouze
menu EPOINT bliká
4 mixes 4ws
určeno pro lodě, tanky a další modely co se pohybují pouze dopředu
d DIG
další funkce, pro kterou nemám využití
b další věc k brždění
P přepínače
P 1 až 8 pozic
P 2 až 6 pozic
P 3 až 4 pozice
P 4 až 4 pozice
vybrat kanál, d je DIG, jinak 3-8
nastavit hodnotu první pozice
nastavit hodnotu druhé pozice
...
poslední pozice má hodnotu END
8 výběr kanálu pro brzdu opět nic pro ty co jim autíčko umí couvat
.
.
Menu nastavení kláves:
menu REV a enter dlouze
menu REV bliká
vybrat trimr (1(nahoře) 2(nahoře) 3(na rukojeti) d(na rukojeti)), nebo tlačítko C(na rukojeti) b(Back) E(END)
postup pro trimry:
B
MO momentálně/ jen když je stisknuto
NL dlouhé stisknutí nemá speciální funkci
AR autoopakování(využití u offsetů kanálů)
RS dlouhé stisknutí nastaví 0/ resetuje
EN dlouhé stisknutí nastaví koncovou hodnotu
krok nejde použít pro MO a MP(přepínače (v menu EPOINT+)), pro dlouhé stisknutí(pokud je) indikace V
RE otočit směr 0=normální, 1 prohodit
OR při stisku na opačnou stranu okamžitě nastavit 0, 0=ne 1=ano
PV pouze pro MO a MP, 0=rotovat 1=rotovat od shora dolu
.
postup pro tlačítka:
MO momentálně/ jen když je stisknuto
RE 0=normální defaultní hodnota -100, 1=obrácené defaultní hodnota 100
PV předchozí hodnota
pro dlouhé stisknutí stejně, jen indikátor V
.
Funkce přiřaditelné trimrům:
OFF vypnut
TR1 trim ch1
TR2 trim ch2
DRS dualrate řízení
DRF dualrate vpřed
DRB dualrate vzad
CHn kanál "n"
STn subtrim kanálu "n"
SST rychlost točení
SSR rychlost "vracení se" po zatočení
CSn rychlost kanálu "n"
4WS čtyřkolý mix točení
DIG DIG
MP1 přepínač 1
MP2 přepínač 2
MP3 přepínač 3
MP4 přepínač 4
.
Funkce přiřaditelné tlačítkům:
OFF vypnuto
CHn kanál "n" přepíná mezi hodnotami -100/100, pokud je ch3 třípolohový přepínač a nastavení je MO, funguje i detekce 0
CnR kanál "n" na hodnotu 0
4WS čtyřkolý mix točení
DIG DIG
DGR reset funkce DIG
MP1 přepínač 1
MR1 přepínač 1 reset do 0
MP2 přepínač 2
MR2 přepínač 2 reset do 0
MP3 přepínač 3
MR3 přepínač 3 reset do 0
MP4 přepínač 4
MR4 přepínač 4 reset do 0
T1S start/pause časovač 1
T1R stop + reset časovač 1
T2S start/pause časovač 2
T2R stop + reset časovač 2
BRK brzda naplno
BLS pro teď přestat pískat kvůli nízkému stavu baterie
_________________