Nakonec vyhrala varianta presunuti motoru dozadu, tesne nad napravu. Pouzil jsem HPI prevodovku, co byla predtim v CC.. Jakykoliv motor, co jsem doma nasel, byl moc rychlej nebo nemel kroutak, Jirka mi pujcil motor 600 na 18V z akuvrtacky, pri pouziti s 2S lipo ma idealni otacky zda se ze i dost sily, zkusim otestovat a uvidime.. :-)
Drzak trochu na prasaka z upraveneho zbytku odlitku predniho drzaku narazniku pro LJ.
Baterka presunuta zezadu dopredu..
Predni drzak narazniku nahradil puvodni vzepru a drzak baterky potreboval lehce opilovat aby nevadil kastli v nasazovoni..
Zespoda je to hezky cisty..
A auto jako celek.. :-)
Na tech tuhejch a s timhle rejdem mu to fakt slusi.. :hura:
Karoserie se pridelava pomoci 4 sroubu do prahu..
Pozice motoru, je hezky nad napravou a tesne pod interierem..
Svetla vejska super, oproti CC nic o co by se melo chytat..
Vsecky fotky: http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Lencino_LJ70/
No a uz jsou rozpracovany dalsi veci... :OK: