Bohus
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 07.11.2015 19:37

Re: "SPiNTiRES"

Tak toto je uz nieco lepsie...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

Škoda, že nevie aj plávať, ale to je asi nereálne spraviť do spintires.
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

Ako sa dajú upraviť meshes xml nejakého módu z workshopu? Chcel by som sa trochu pohrať s textúrami na tatru 148 a potrebujem upraviť aj xml.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES"

Coach píše:Ako sa dajú upraviť meshes xml nejakého módu z workshopu? Chcel by som sa trochu pohrať s textúrami na tatru 148 a potrebujem upraviť aj xml.

Najdi si v PC složkou - steam/steamapps/workschop/content/263280/575571612/224e869c.zip/classes/truck/sk1t4i a tam je xml. tatry 148 modré, sk1t4g0 je xml zelené a sk1t4tq je oranžový dempr.
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

Vďaka korvetak, ale čo som mal stiahnutú z uloz.to, tak tam bolo aj také xml v ktorom bola napísaná cesta odkiaľ má napr. korba brať textúru. To sa nachádzalo v priečinku meshes a tam boli aj súbory s X koncovkou a pri nich bolo aj xml. Mám taký pocit, že z workshopu to je už nejako spojené v jednom súbore :sad: bo nikde to tam nevidím.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES"

Coach píše:Vďaka korvetak, ale čo som mal stiahnutú z uloz.to, tak tam bolo aj také xml v ktorom bola napísaná cesta odkiaľ má napr. korba brať textúru. To sa nachádzalo v priečinku meshes a tam boli aj súbory s X koncovkou a pri nich bolo aj xml. Mám taký pocit, že z workshopu to je už nejako spojené v jednom súbore :sad: bo nikde to tam nevidím.

Ano, jde ale zkopírovat a upravit jen xml. a texturu s nastavenou novou cestou (texturu můžeš použít tu z ulož.to po vlastní úpravě) buď přes JSGME nebo přímo do hry bez ostatních částí modu do složky media a bude ti to pracovat taky. Jen pokud změníš název xml. tak nebude mít v nabídce fotku pak ji musíš ještě zkopírovat ze složky bilboards, přejmenovat na to jak jsi nazval auto sám a vytvořit si v media i složku bilboards a máš to funkční. Pokud chceš jen měnit barvy tak stačí hned v složce 224e869c.zip jsou soubory dds a když je otevřeš tuším že v Gimpu 2, tak se dají měnit textury, a lze i změnit v xml auta kterou texturu má používat, takže si můžeš vytvořit vlastní barevné kombinace nezávislé na workschopu s minimem vložených souborů do hry.
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

Našiel som spôsob ako to upraviť priamo aj vo workshop verzii. V súbore trucks_sk1t4pn, čo je korba na modru, stačí cez pspad zmeniť názov textúry sk1t4b1__d.dds na napr sk1t4b1__e.dds a už bere inú textúru ako kabína. Hento čo si ty napísal som akosi tomu nepochopil :(.
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

No zistil som, že tie textury skrášliť neviem, takže ich nechávam pôvodné :CIAO:
Jedine sklo som spravil čistejšie.
Naposledy upravil(a) Coach dne 23.04.2017 15:39, celkem upraveno 1 x.
Coach
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES"

Takto vyzerá to sklo:
Obrázek
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"

Pěkný dokument, žádný slečínky jako v truckách na ledě
https://www.youtube.com/watch?v=IKKTR_RHTMo
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1446
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES"

:OK: Obdobné dokumenty jsem v minulosti viděl a je to bomba. Žádné Evropské slečinky za volantama trucku.
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"

Max píše::OK: Obdobné dokumenty jsem v minulosti viděl a je to bomba. Žádné Evropské slečinky za volantama trucku.

nevíš názvy nebo odkazy jestli je něco podobného na youtube? Tohle je jedinej dokument o řidičích kamionu, který mě bavil a hledal jsem podobné a nenašel.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"

Neví někdo jak nahodit pásy u ptska? Napadlo mě jedině udělat wheelssets jako další typ pásů, které by byly ale úplně ty stejné jen aby se v garáži resetovali a nahodily, ale tohle je pro mě celkem dost složité, nedokázal by to někdo?

Tak ty pásáky jsou pěkně na pikaču, pásy se lepí na betonový bloky, padají u kamenů nebo padlých kmenů ... škoda, celkem jsem z toho byl nadšen, ale pokud to neudělá pavel tak to nebude nikdy použitelný pro hraní
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"

Momentalne su pasy urobene len na zaklade STplus. Ten pridava dalsie HAVOK vazby, ktore v hre zjavne nie su podporovane na 100%. Preto je to tak, ako to je.

Serie ma aj Draconus so svojou zimnou konverziou - stale to nema hotove. Ked to nedorobi do jesene, pustim sa do toho ja, ale po svojom. Nebude to take dokonale, ale hlboky sneh a prelamujuci sa lad bude stacit. Ten lad bouzial iba v SinglePlayer rezime, z dovodu programatorskej neschopnosti zdielat vlastnosti objektov cez siet.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“