Takže jsem udělal obal duralový, žádný zbytečný vybrání na těle, který by později zhoršovali možnosti upnutí, nebo uchycení převodovky a její vylepšování. Ozubený kola hned ze startu masivní, ocelová, uložená v kuličkových ložiskách, výstupní hřídel nerezová ocel s možností volby pro zákazníky, jestli s ploškama, nebo otvory. Hřídel pro umístění unašeče spuru je mnohem kratší, vyhodil jsem prokluzovou spojku, (kdo ji kdy použil), unašeč dural, se šesti závity pro uchycení spuru, držák motoru 2 mm silná nerezová ocel. Na převodovku jsem navíc přidal servisní šroub, aby se nemusela celé převodovka rozdělávat, když ji chcete promazat, prostě se vyšroubuje, vstříkne se mazivo, zašroubuje a jede se dál.
Původně jsem plánoval použít spury a pastorky originál Axial, ale na to není spolehnutí a nechci se vázat, takže si udělám vlastní. Tahle co jsem dělal, tak jsem na ní ještě nahodil ten zesílený originál spur Axial pro vyzkoušení.








další foto zde: http://slick7.rajce.idnes.cz/Prevodovka_MSP-02/