O místního kolegy dorazila karoserie včetně nárazníků, vše klaplo jak jsme se domluvili. Tak bych tímto chtěl Honzovi poděkovat, zde vystupuje pod nickem sMERIn.
Teď bych vás seznámil s použitou technikou, i když tu již něco padlo a jiné věci jsou zřejmé z fotografií, tak si dovolím rekapitulaci.
- základ SCX první generace, přestavěn na rozvor 313mm s použitím 4linku, zadní 4link do hrazdy od Axialu, přední chycen na plato serva.
- přestavbový kit řízení od MStechnology (momentálně použity univerzální poloosy od Axialu)
- středové kardany MIP
- ocelový unašeč středových kardanů z převodovky (k tomu se ještě vrátím a jeden postřeh doplním, možná že to tu někde je ale nevšiml jsem si toho)
- Tlumiče použity z Xray XB4, původní pístnice vyměněny za origo Axial (důvod - nitridované pístnice). I když jsou přední tlumiče krátké pro využití pístnic z Axialu (o 5mm), osazení bumstopem jejich použití umožňuje. Talířky použity 3x1,3mm a olej 30Wt. Použité pružiny xray z XB4 na zadek - zadní progresivní a na předek - zadní progresivní 55mm (zkrácená verze).
- bačkory - proline 1,9 Flat Iron G8 průměr 106mm
- tlumič řízení použit z xray T2 celohliníková verze (zatím co jsem zkoušel funguje jak má, nic se neklepe)
- servo Hitec HS5955TG
- regl GM V80R vodotěsný programovatelný, ale neumí lipol baterie, tak je osazen Lipol-stop od Novak
- Motor - plášť od GM racing , kotva 35T Tamiya
