Zizin píše:Záleží na stylu jízdy a terénu, ale v průměrném expedičním terénu tak hodinu a půl až 2 na ty 5000mah.. to TRX žere tak 2x víc než SCXko..
Toulovcovy mastale ujedu na jednu 5000 na scxku (je pravda že je hodně úsporný to konkrétní auto). S TRXkem sem potřeboval cca 11000 mah
Musím potvrdit, nechápu jak někdo tvrdí, že je to úsporný, a to já v tom mám 17,5T střídák a 9Z pastorek, někde na zahraničním foru jsem četl, že 142min spotřeboval 1750mAh, to asi jelo furt z kopce :-D a má v tom rekuperaci :FINE: Hlavně jsem teda u něj zjistil, že spur docela hází, byla to náhoda, když jsem zkoušel ten 9Z pastorek jen s přiloženým motorem, převodovka ven a musel jsem ho srovnat, to uložení je docela nešťastně řešený, žádný pořádný dosedací plochy, jen plech na hřídel, ach jo, to se jim nepovedlo, usadit to aby to neházelo byla docela pakárna 8o