Ještě uvidím, jestli to tenhle motor vydrží, pravda, trochu se hřeje, tak mě asi nic nutit nebude. Auto udělá Beck flip z místa a rychlosti má ažaž :tleskam:
tak já sem taky byl přeqapenej že je to taková neřízená střela, ale vzhledem k tomu že to je moje první a zatím jediný auto, taxem neměl s čim srovnávat... je to prostě takovej dobrej univerzál, což mj. dokazuje podle mě i to, že byl v začátcích srovnáván s Wrejtem, což je velikostně jiný auto...
každopádně nejvíc škoda je, že to nemá dálkově uzavíratelnej přední diff, tady by se to využilo maximálně, a taky že rozdíly v dvoukvaltu jsou docela neznatelný... vakl v řízení byl taky mnohokrát připomínanej (u mýho kusu se zdá že je teda spíš vakl v servu než v samotnym mechanizmu), laxnost předního odpružení si myslim se dá řešit řidšim olejem a propustnějšíma gumičkama než celou přestavbou a baterka vzádu dle mýho nejni nijakej zásadní nedostatek...
u RTRka škoda plastovejch převodů v dvoukvaltu, žravýho komba kerý má podivně nastavenej lipostop (vypíná už při 3,5V na článek, takže to ve výsledku vychází 1Ah na 10min, tedy na 4,2 akku okolo třičtvrtě hodiny), réglu co nedokáže pořádně brzdit v neutrálu a míň příslušenství (uzávěrka, stabíky... - ale to tak holt většinou bejvá) :-I
Ahoj, tak jsem to prvně protáhnul po lese, elektro je zatím dost na pankáče, musím ještě dodělat interiér a asi to bude chtít jiná kola. Auto je tedy čistá, krystalická zábava na kolech a myslím, že náš vztah bude plný štěstí, radosti, vzájemného pochopení a sexuálního uspokojení :OK: Proto, že jsem byl prvně, dost jsem to šetřil, vyhýbal jsem se kamenům, vodě, kopcům a vůbec to bylo jen takové poježdění po rovině, více napoví video (díky Dominiku):
Měl jsem tu čest být při první panenské jízdě tohoto stroje a musím říct, že mě to hodně nadchlo taková kapesní raketa která vykouzlí úsměv na tváří ;-) . Pro mě je to horký kandidát na auto na blbnutí :OK:
Gerard - Axial Wraith Božoléé power
Prcek- Axial Scx10 (Honcho)
Ať je léto, nebo zima v Brdech je vždy prima
je to krasavec .. :hura: prolitnul jsem fotky i videjko a vaše soužití bude zřejmě bezproblémové jak je vidět z prvních záběrů.. červená kladívkům sluší a protože sem nebyl na první promenádě prohlídnu ti to v realitě holt příště ;-) no ale setri si ho na BKOH 2018 :-D :-D
Gumy jsou dobry, ale vlozky chteji trosku orezat. Pokud se rozhodnes pro tuto malinkou upravu zjistis jak to poradne jezdi. Osobne jsem vlozky orezal o cca. 2 mm a musim rict, na zdolavani prekazek obrovsky rozdil. Na predku zavazi 20g na kolo a v zadu bez zavazi, pouze stabilizator. Jo a rezervu nevozim. Ta je jen k vsteku. Vlastne jsem urezal i ten zadni dil ramu. Olej v tlumicich pokud se tomu tak da rikat, je hustotou podobny dobre vychlazeny vodce. :FINE:
Ahoj, no mě tam zase ta rezerva funguje jako nárazník :-D Ten poměr závaží v kolech mi taky tak nějak pocitově vychází, uvidím. Olej v tlumičích je u mě veliká alchymie, už tam mám druhou hustotu a ještě to budu rozhodně ladit :-p Dík za rady. Z
8o dopredu se jezdi tim smerem, kde zataci kola :OK: Strasne me sralo kdyz jsem prejizdel prekazku, nebo jsem splhal po sutru a auto padalo na prdel. Na to jak tohle auticko lehoucky ja znat kazdej gramicek. Celkove se to jeste zlepsilo po predelani rizeni, ktery se po kratky dobe vybrousi a rizeni ma brutalni vakl. Ted jsem spokojenej. Co chci to prejedu a kdyz to nejde, tak to preskocim.