Zdravím všechny.
Opět koukám, že je někdo papežtější než papež.
Je potřeba si uvědomit, zda bude každý stavět auto tak, aby vyhovovalo rozměrům daných pravidly, a ne jak něco někdo vymyslí, tak mu tam hned vrazíme vidle a zatrhnem.
Petrovo auto myslím bylo na závodech v Plzni a Praze. Ejhle jako zkušení zakladatelé TRUCK TRIALU neměl s URALEM problém :-I :-I :-D :-D :-D :-D .
Myslím, že je zde snaha zase dělat rozbroje a TRUCK TRIAL se řídí pouze těmito citáty:
- Pokud bys měl zájem, takmůj postup stavby je tady:
https://kiki068.rajce.idnes.cz/, tuším na straně č.2.
- Tímto uplatňujeme (jako organizátoři poháru) právo veta! Kdo chce jezdit, tak se těmto pravidlům přizpůsobí, kdo nechce, tak bohužel.
- Původní vize byla taková, že podle nás (co jsme postavili auta jako první) okopčí podvozky i ostatní a auta se budou lišit jen kabinami, nástavbami.
Co tím chci říci.
Jak bylo řečeno budeme stavět :
1/ SCALE projekty a bude to stát všechny balík
2/ Jak je výše uvedeno KIKI začne vyrábět stavebnice podvozku a ty se budou stavět beze změn (dovolena pouze kabina a to v přesném rozměru) jo a ještě barva
3/ Budeme se řídit rozměry jak tomu bylo doposud
4/ Co nemám já, nebudeš mít ani ty.
A dále pak stavíš TATRU budeš mít ROURU stavíš SCANII nebo VOLVO a pod budeš mít na nápravě ramena a vzadu pytel. Pokud organizátor dovolí tak tam dej tlumič.
Zcela chápu Milanovy obavy s přestavbou. Ventra přece nemá linky. Deutz taky ne.
Podívejte se na auta co jezdí RC TRIAL EVROPU. Tam jsou řešení v S3 a S4 ze kterých by jste se zvencli.
Dost keců.
Bylo zde řečeno, že pravidla vychází RCTT. Řeší tam něco takového?
Je potřeba se zamyslet jak dál.
Já navrhuji držet se rozměrů a vizuálního vzhledu. Neřešit podvozky pouze dát musí mít pérování list pružinu. a je to.
Prosím zamyslet se a nekomentovat. To už tady bylo při snaze rozdělit a zničit TRIAL Morava před 3 lety. Pán bůh to nedovolil.
Jo ještě zde byla poznámka: Chceme přilákat další zájemce.