A proto, že je to takovej traktor jednoduchej, nenáročnej, tak proto tu 4.2 mám rád :-) Krouťák to má jen mírně vyšší, 272 nm/2000 ot. s rotačkou myslím a 265 nm s řadovkou nebo tak nějak kolem těchto čísel se to motá, přesný čísla jsem už zapomněl. Zase je ten patrol 4.2D těžší a to znatelně a má rychlejší diferáky - přesně jako Y61 3.0litr, převod 4,111. Tátův patrol Y61 wagon s 2.8TD a mechanickým čerpadlem ze 60tky a na 35" mi to na dálnici nandal, když jsme "závodili"....Výhoda u 4.2 je, že se s tím dá jezdit na redukovaná jedna kolem 1200 ot., což ale u 2.8ky vyřešíš zpomalenou redukčkou a bude to si myslím taky dobrý, ne-li lepší. O tom by ti řekl něco Fňap z offroadfora. Ten s tím má zkušenosti.
Jinak, co se gum týče, koukni se na pneu Comforser CF3000 33x12.5 R15 tady:
http://www.offroadpneu.sk/sk/katalog/offroad-pneu/cm-33x12-50r15-lt-cf3000-6pr/Nejsou to žádný debilní protektory. Je to čistě čínský MTčko od firmy Comforser. Vypadají slušně a mohly by dobře brát, nejsou tolik vzorkově hustý jako byly Cooper STT Pro, který jsem prodal. Ta STT pro byla na silnici tichá a v terénu nevyhazovala-nečistila se dobře vůbec. Tyhle nový maj ty mezery větší a tak by mohly na silnici i trochu hučet, ale v terénu na tom budou dle mne lépe. Pneu, která nebude hučet na asfaltu, nebude řídká a nebude brát :-)
Na výše uvedených stránkách jsem je kupoval. Mám je nazutý na ALU kolech Dick Cepek DC 2 - black 15x8, tak uvidíme, jak to na nich bude jezdit.
35" má smysl na hodně zvedlýho Y60 patrola,kterej jezdí extrémy a kde by 33ka vypadala už spíš směšně. Ideál je opravdu 33" pro Y60. Pak je to jak koza na velkých kolech a velkým liftu a všechno na podvozku dostává mnohem víc na prdel a míň to vydrží, ztrácí to jízdní vlastnosti na silnici a my zase nejezdíme žádnej ultra extrém, kde bysme potřebovali gumy 35" a vejš.
Třeba ATčka od BF Goodrich nejsou vůbec špatný na ujetým sněhu, zase na MT je na ujetých sněhu velkáá legrace, protože to dooost klouže :-)))