Dík za podněty, na oboje varianty jsem již koukal a prozatím jsem je z konstrukčního hlediska zavrhl. Ne snad z důvodu, že by se mi zdály špatné nebo nefunkční, ale narazil jsem ve svém případě na určitá technická omezení. Postupně vysvětlím.
Varianta tlumičů do "A"


Má zadní náprava je osazena 4linkem axiál a ten znemožňuje instalaci spodního úchytu tlumiče, možnost použití 4linku za použití pseudoservoplata nepřipadá v úvahu, jelikož jsem již kdysi amputoval nálitky na nápravnici (na 3link se vracet nebudu), tlumiče které chci použít se pro tuto variantu hodí. Možné řešení je pořídit novou nápravnici, plato na 4link a hrazdu rámu, úprava horních linků je už drobnost.
Varianta s vahadly
Pro tuto variantu bych musel pořídit jiné tlumiče, pořídit vahadla (koukal jsem na vahadla z e-Reva). Občas předpokládám i nějaké to brodění atd, a tyto vahadla jsou na ložiskách, což je určité mínus. Jak říká Ivan: "Co v autě není se nepokazí". Raději bych něco jednodušší a blbuvzdorné.
Pro tuto chvíli zatím vede varianta, kterou bych nazval "alá crawler" tlumiče jsou kratší a mají cca 30° předklon. Položení tlumiče snižuje zástavbovou výšku a zároveň kompenzuje kratší chod tlumiče při zachování pracovního zdvihu nápravy. O proti postavenému tlumiči je třeba zvolit tužší pružinu a hustší olej.
Co se týče kol, tak budu používat 1.9 PitBull Rock Beast s průměrem 113mm ( 40") a 1.9 Interco Irok od RC4WD s průměrem 118mm (42"), mám obojí. Karoserii vždy doladím ke konkrétním gumám. Dále uvažuji, že bych třeba používal i různé nárazníky (jako módní doplněk na správné sladění) Prvotní je, aby se tam vešla velká kola, vizuální úprava pro kola menší je snadnější než obráceně. Ale to bych zatím předbíhal, uvidíme jak se to bude celé vyvíjet.
PS: Kdyby se někomu doma válela maska z Chevy K5 od Vaterry , klidně i nějaká potuněná, tak dejte vědět.
(Stále mě hlodá pokušení ji přetvořit na modelový tok 1990)
Dík