JA sem taky pres tu zimu jako hodně koumal a vymýšlel a nakupoval... tak na přístí týden čížovo AST mám auto ktere už ted trochu jezdí mi přijde...
JAk to tak bývá tak ikdyž je to nová auto které ještě naostro nejelo už ted vim , že bych chtěl uplně něco jineho a vlastně s tim nejsem spokojený a ma to hodně chyb...
JE to první auto co sem stavěl a vymyslel jakože da se říct o začatku... už sem dělal hodně ruzných uprav a vylepšení včetně lyží místo přednich kol a stavěl sem kity pro modeláře.... ale vždycky sem vychazel z nejakého zakladu.... Ted sem vymýšlel právě ten zaklad... (ikdyž ted si uvědomuji že pod želvičkou v retzu taky byl zaklad muj) ale to je jedno.... Normálně sem podvozky stavěl aby dobře jezdili ale jako vicemene to bylo vzdycky podrizene karoserii ... prostě vzdycky to byl nějakej kompromis.. nic sem nikdy neměl potřebu hnat na max možností a vzdycky sem to chtěl mít hezký...
Tohle je trochu změna ... ikdyž to chceš mít hezky tak je to na druhém místě.. chceš prostě jen to aby to co nejlepé fungovalo...

Vymyslel sem si vlastní šásko , který samozřejmě je není dokonalé... nejsem žádnej leprak... ta ustipla vzpěra neměla být uštíplá ale měl se tam vejít motor... což ikdyž sem si myslel jak sem to paradně změřil... tak když to přišlo domu tak mě to hodně vyvedlo z omylu :D Taky je to hodně vysoký a ty rohy trochu pitomý ale už se stalo... Zvolil sem trochu netradični koncepci s tradiční axial převodovkou... kardan uprostřed , motor napul venku , baterka napul venku... očekávání je lepší těžiště než s baterkou za předni nápravou ikdyž asi v podelné ose sem mimo vic... težko soudit... skid je taky muj navrh... ne že by teda na tom bylo co jako těžkého navrhovat :D je to z něčeho jako delrinu... je to plast paradně tvrdej a kluzkej....

nápravy jsou axial s HD overdrivem a befftubes ... ikdyž to bylo těžké rozhodovaní těhlice sem zvolil mstechnology hlavně kvuli tomu , že mají svisláky v ložiskách... což vzhledem k tomu , že sem měl v planu na ně povesit batoh závaží aka knuckleweight , sem shledal jako dobrou věc... a ty původní byli už od čendy z dmoustledžendery wrajtcheera už vypotřebovaný... řízení na těhlice sem nekupoval od mstech protože sem nechtěl mit servo na kapotě ale vyrobil sem si z karbonu BTA spojovačku... je to evo dvojka už a funguje lip než sem si dokazal připustit... nejaký kroucení tam asi lehce probíhá ale použít se podle mě dá v klidu...
Dobrá věc ten karbon.. lehkej pevnej koupitelnej matroš na všechno se to dá použít v tom 2mm drží závit dá se to poměrně dobře řezat když nemáte detskej svěrák jako já ... je teda třeba dávat pozor at se to nepoškrábe ty platíčka protože pak už to neni cool ani v topu.. na to bacha..

závaží na těhlici byla novinka pro mě... ne , že bych nevěděl , že to existuje ale v naších končinách se to moc nenosí... jedna dirka do těhlice vyříznout závit a ten slabý kroužek jednim sroubkem (drží i tvarově na tom osazení co je na těhlici) ... protože v disku nebylo tolik místa jak sem si puvodně představoval (všechno vznikalo virtualně jen v mojí hlavě tak sem trochu musel improvizovat... ) takž takové polovičky jsou za kroužkem taky na jeden sroubek....

pak ješte zepředu trochu toho masa na snižení těžiště... dobrý je , že to jde myslim bez problémů s trochou snahy i na tu původní mstech těhlici... takže netřeba dalších těhlic a delších poloos... jistě že ty poloviny mohly být stejný ale stalo se :D ... je teda třeba použít rozsiřovací hexy... nemam z toho radost nelibi se mi to ale už je to tak a nic chytřejšího sem nevymyslel... lze si všimnout záklonu kardanu přesto je záklon rejdoveho čepu zachován... neni to nic extremního ale ta moznost s tím pootočit tam je vždy...

Zadek sem nechtěl zatěžovat... takže neni ani beeftubes a zavaží víceméně aby se neřeklo... ručně vypilovanej kužel na origo nohavici , dirka , závit a zajištěno červíkem...

Kola jsou axial beadloky s vykuchanym vnitřkem ... v předu je unašeč z RC4WD disku vzadu nejakej z číny...

disky jsou taky vlastní návrh... ikdyž jako vim , že to nic neznamená že k mašině sem si sám nestoupnul a umim jen nakupovat ale co už... alfa romeo style...

Má to jednu výhodu když to brousí tak je to parádně průhledný 8)

Naviják KATONI jaxvině zavěšený tak nízko jak kardan MIP dovoli ... je asi lepsi si kardany vyrobit doma, vo to nic... ale ja radsi nakoupil... jasně že ty rohy toho šáska tam nejsou uplně jako prakticky...

elektricky mam regl HolmesHobbies , tekin nebyl v evropě nějak dostupnej a tohle je navic vodotěsný.... motor traxxas 12T... servo mam HD takže Hodně Dobrý má 15kg a jakože mi přijde , že uplně stačí , ale trochu sem podlehnul tlaku poslední výplaty co přišla a pořídil moje první značkový servo... takže savox pojedu.... tomu všemu velí Flysky :D kabely mam v planu dát samozřejmě do černý smrštovačky at to mam v topu...
Kastle italiano hilux extreme... to extreme znamená , že to je extreme doprasený ty kastle :D ale je to jen kryt no :D v barvě bude během týdne

tady treningova kastle s moji streetkou

tohle sem chtel uz dlouho vyfotit... trvalo mi to asi jen 5minut vzhledem k tomu kluzkemu skidu

a na to že to byl totální tipsport jak rozhodit baterku a ten motor do stran tak musim říct , že trefa ....

Díky každému kdo poradil , poslal , koupil , připravil , kritizoval , pomohl , sral , motivoval....
