jaryn píše:Zdravím ,
Korvetak: videa i fotky jsou super. Mě se nepodařilo v xml T815 (od Redpowa) upravit to nakládání klád a s texturou toho vleku jsem taky mimo.Tak čekám jestli někde se neobjeví ta 815 opravená. Přes JSGME mi to nechce jít vložit (jako u starého spintires). Asi je jiná verze nebo se musí ještě něco někde změnit. Tak jsem vyzkoušel jinou věc. Když k autu/modu z WS staženému nakopírujete všechny položky z jednotlivých složek auta staženého mimo WS, tak se Vám ve hře objeví a je hratelné.
P.S: když na tu V3Sku s přívěsem nakládáš klády z toho pásáku, tak čáry máry fuk a není to "ještěrka"? :-)
Jaryn
JSGME v MudRunneru funguje jen musíš ještě přidat k modu auta ke složce Media upravený soubor config.xml
<Config Version="20151004">
<System
Height="1080"
Maximized="true"
Width="1920"
Windowed="false"
/>
<MediaPath Path="Media.zip" />
<MediaPath Path="Media" /> <MediaPath Path="_dlc_valley.zip" />
<MediaPath Path="_dlc_ridge.zip" />
<MediaPath Path="_dlc_usa.zip" />
<MediaPath DoPrepend="true" MountPoint="_t/" Path="TextureCache.zip" />
<MediaPath DoPrepend="true" MountPoint="_m/" Path="MeshCache.zip" />
</Config>
Okopírovat ze hry a pak stačí přidat to tučné, jinak Media složku hra nenajde, možná by stačilo ji zazipnout, to jsem nezkoušel.
Pokud něco nahraješ k straženému modu do worschopu, hrozí že až to bude autor aktualizovat, tak ti to zmizí a navíc když budeš hrát mulťák tak to bude vadit těm co to nemají stejně.
Ješte je možnost stáhnout si SpintiresMod a dát to tam, mělo by jít i v mulťáku, ale musíš hrát s těmi co to mají taky. ;-) nebo v MP spintiresmod vypnout.
A na tu Pragu V3S mi to nakládá stejný kulomet jako na vlek, :YOP: ten je tuším u Gaza 66 na schopu. S klenicovou korbou to bere dřevo stejně jak to udělal do spintires V12. :OK:
Tu T805 jsem taky hledal a nic, jen je v nabídce do spintires u rusů ke stažení za peníze.
Tak jsem koupil před cca 2-3 lety T815. Do MudRunera ale není.