ano, expedici jsem si nakonec užil, protože nic neselhalo, nic jsem nerozbil, a terén i počasí bylo, jak říká mladá generace "Raw"..., no prostě odpovídající ročnímu období.
První z čeho jsem měl obavy, byla výdrž aku, protože přece jenom další dvě nápravy zvyšují odběr, ale nakonec byla výdrž aku jen o málo kratší než u klasického 4x4. Takže dobrý, budu podle toho plánovat trasy.
Další obava byla o elektroniku, sice je to kvalitativně "lepší čína", ale přece jen.....no vydržela.

No a co se týká průchodnosti terénem.......sílu to on teda má, nějaký větší kámen, který nepřejede, prostě odsune.....

Na druhou stranu, ta viditelná "práce" všech náprav za to stojí.......
Takže resumé:
- Není to nejlevnější model, takže na nějaké drsné expedice je samozřejmě vhodnější nějaký ten TRX-4, protože rozbít boudu u MAZe je prostě srdeční bolest. Ale pokud je známý terén, nejlépe členitý, ale bezpečný, přiměřeně dlouhý ( případné nesení nějakých 13 kil několik kilometrů je asi náročné), je to bezva zážitek.
- Kvalitu prověří až čas, protože sdílených zkušeností s provozem je málo, není to prostě rozšířený model.
- Jsem rád, že jsem MAZe pořídil, protože jako asi každý malý normální kluk, jsem chtěl ovládat víc náprav než jen dvě, a teď prostě můžu......

