Ten motor je boží... Je i fakt pěknej 🤣 musíte myslet že naposledy jsem si kupoval Speed600eko 😂🐕 tichej a ten režim kdy si to přizpůsobí tocivej moment podle zatížení, čili když to najede na překážku tak to nezpomalí, ale přidá si a jede stále stejně rychle. Dá se to pozorovat třeba i při cestě z kopce, kdy je slyšet jak jakoby "cuká", ale jízda je plynulejší, protože si právě tak jakoby -ale velmi jemně- zmateně přidává a ubírá, ale fakt je to jenom slyšet a pohyb je plynulej
Jen mě sere že to jde pouze v režimu plyn, brzda uvolněním plynu a rovnou zpátečka. Jsem zvyklej na plyn, uvolněním plynu volnoběh, dopředu brzda a zpátečka až dalším krokem.
Musím si zvyknout. Navíc nastavení na stařičké přeprogramované a tedy osmikanálové FlySky GT3 B není moc podle diktátu doby a displeje s grafy progrese atd. Ale s dávkou trpělivosti se dá 👍🤪
Pochopitelně jsem šel při první jízdě kvůli tomu na prvním hrbu okamžitě přes střechu (daň za pouhé uvolnění plynu?!)💩 takže už i pokřtěno
A hurá na interiér, frajer za volantem má svůj V8 s karburátorem rád a má Custom palubku a výplně... Pěkně v kůži 🤣
Zvolil jsem tentokrát jinou cestu a interiér bude z lehkého pěnového materiálu a potáhnu to takhle kůží i s palubkou. Ideálně aby to celé bylo střechou vyndavací a zastamdací. Takovej trošku overengineering kvůli panakovi
Ale po zkušenostech s tím, že se k tomu na akci stejně nikdo neohne, aby se nad tím rozplýval a já dělal jakoby nic a přitom mi rostlo ego 🤣🤣, takže to nebudu tak prožívat.
Cíl je, aby to šlo co nejsnáze rozebrat a čistit ve sprše, podvozek na který se nemůže je nahovno a pořádnej neumytej mudding jen ničí díly.
Taky když si nemůžeš poladit třeba pastorek a musíš domu do dílny je trapný
