Jestli jsem to dobře pochopil mělo by to konečně umět režim Plyn/Brzda/Zpátečka. Další frajeřina by měla být, že si dokážeš nastavit parametr přes výstup do vysílačky, myslím že to tam ukazovali že přes AUX na vysílačce nastavíš sílu brzdy v neutrálu, což je za mě docela hustý. Jinak čekám až se začne prodávat a půjde do TWS.
MST CFX Suzuki Jimny
TWS VTR Suzuki Vitara
Ford Ranger 1993 Traxxas TRX-4
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16
Nissan Patrol Y60 3 dv.
Tak jen čistě můj odhad je, že ta cena bude dost podobná co mají teď Fusion PRO jelikož tenhle nový má taky 2300kv, ale těžko říct jaká bude realita.
Co se týká toho nastavení volným kanálem, myslím si, že to bude proporcionální, na tom videu to vypadá, že s tím přepínačem točí a přidává tak sílu. Otázka je taky zda to půjde jen na brzdu nebo s tím půjde třeba nastavovat jiný parametr.
Ještě mě na tich videích zaujalo to, že to vše ukazují na podvozku MST CFX-WS který se aktuálně prodává jen s karoserií LR Discovery, tak třeba jestli MST taky něco nového nechystá.
MST CFX Suzuki Jimny
TWS VTR Suzuki Vitara
Ford Ranger 1993 Traxxas TRX-4
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16
Nissan Patrol Y60 3 dv.