minotaur píše:DUsoft píše:Tak jsem rozebíral zadní nápravu kvůli testům a protože mi Leprasol poskytl "Y" díl z SCX10, vyzkoušel jsem 3-link podle sebe. Přijde mi elegantnější. Co vy na to?
Jaký z toho máš pocit? Elegantní to je, ale jestli to něco přinese... nicméně jako další možná varianta, proč ne. Y díl by se dal zpatlat i na koleně, hmmm, že bych to udělal na druhém cécéčku?
Pocit mám vcelku dobrý. Nastudoval jsem si
TOTO a jsem zase o něco chytřejší. Některé parametry jsem odhadoval, ale na asi 80-90% jsem se přiblížil. V našem měřítku to ale asi nehraje až takovou roli, žejo.
Důvod je jediný. Když se podíváš na CC161 od GPM, tak je to vlastně téměř to samé, ale je tam navíc ten ošklivý můstek.
Takto by se vyráběl místo něj "Y" kus a ten centrální kulák by byl kovovej. Prostě testujeme s Clarou to zadní zavěšení.
Mě se nezdají ty úchyty tlumičů vzadu, protože při montáži do nejspodnějších otvorů koliduje miska pružiny s držákem na nápravě a tak je toto řešení pro montáž tlumičů do spodních linků. První pokus je naznačen zde:
Prostě mi to vzadu s tím dosavadním CC161 zavěšením připadá takové humpolácké a ne moc scaleoidní :|