Lee, vypadá to dobře , ale při tak krátkým rozvoru, máš převodovku moc vysoko. Kardanový hřídel má provozní konstrukci pro úhel 15° u modelů zvládne cca 30°a ty tam máš dobrých 45°. Při tak velkém úhlu se kříže už lámou a budou hodně namáhat uložení ukotvení na hřídelích. Tenhle úhel nezvládne ani homokinetický kloub. Při tvém krátkém rozvoru mohla být převodovka níž, aniž by to výrazně ovlivnilo průjezdnost terénem. :wink:
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Až udělá na kardance uzel, tak mu stejně nic jiného nezbude. :( A ještě bych protáhl linky až do plata od skříně pokud se nebudou horní linky křížit s kardankou, líp by to pak kopírovalo terén při jízdě. Vytočit nápravnice, aby hřídel od hrušky směřovala na unašeč na převodovce, na přední nápravě je omezení - do kolmice svisláků. :wink:
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Tak jsem více méně dodělal šasko.. už jen ty estetické upravy.. zadní link ještě není dodělaný A HLAVNĚ SE NELEKNĚTĚ TOHO JEDNOHO KARDANU :-D :-D
Musel jsem ho natáhnout, tak šel pod kudlu :-D
Dnešní upravy jsou tyto: převodovka šla o 2cenťáky dolů, černá barvička, nějaké úpravy tlumičů a linků, atd..
http://lee93.rajce.idnes.cz/Black_new_chassi/#album A ještě bych chtěl poděkovat Martinovi "Worlusho" za pomoc a rady s pár úpravami