Tákže po delším váhání jsem obnovil tento project. Bojoval jsem pořád z tou krabicí od mlíka jménem převodovka, takže musela ven, pač nervy mám jen jedny.
Od rána v dílně a po cca 10 hodinách práce jsem se posunul o docela velký krok vpřed.
Udělal jsem nový skid a na něj začal budovat nové uložení motoru a středového ozubení.
Začalo to držák středového ozubení. Je z 5mm vršek z 1,5mm duralu.
Všechno na kuličkových ložiskách.
Dále přišel na řadu držák motoru. To byl trochu větší oříšek, takže jsem si pár hodin hrál s pilníkem a vzniklo z toho tohle. Přidělal jsem i podpěru pro motoru.
Na zkoušku jsem to celý přidělal na zvláštní plato a ladil detaily.
A přidělal na šásko..
A protože jsem vyhodil celý horní plato, tak jsem neměl kam přidělat serva. Proto jsem obkreslil přední část plata obsahující díry pro serva a vyřízl ho z duralu.
Tady je video funkčnosti celýho ústrojí. Ještě jsem to byl otestovat celý na asfalt a první dojmy jsou pozitivní.
http://www.youtube.com/watch?v=VREiI5DQG7Q