Pokud tam budeš mít nějaký motor do 35T, tak se běžný regl ani nezahřeje. Zatím bych nějaké přídavné chlazení neřešil a celé to vyzkoušel. Na rally se jezdí také zakrytovaná auta a motory s výkonem cca 150-200W a je to v pohodě. :wink:
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Já bych byl naprosto v klidu,my máme Tatru s Pavlem vážej nám víc jak 7kg to ty vaši lehkooděnci nemají a Pavel jezdí s Hitecem EZ-X pro
a jen ho teď trochu chladí a dřív tam jezdil bez chlazení a ujezdil s ní taky minimálně 3 expedice v pohodě. Tak si myslím že to nebude s tím přehříváním tak hrozný vzláště pokud tam bude více závitový motor,čož v expedičním autě,který má mít věrnou rychlost předpokládám.
Ja planuju motor od axialu 55T zatim je tam origo 27T ale je dost rychlej, a origoš regl, az budou prasule tak neco lepšího, zatim skusim jak se to bude zahřejvat otevřeny a pak to zavřu a utěsnim, stejně neplanuju že hned skočim do první louže kterou uvidim :D Ale stejně by mě zajmalo jestli když se přehřeje jestli se třeba vypne nákou tepelnou pojistkou, nebo rovnou schoří?
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
to se mistávala s originál tamiya motorem že se moc zahřál tím pádem aji regl a vypnul se a až to zchladlo tak to zase jelo... pak mi zhořel motor a koupil jsem nový :lol:
to je pravda :wink:
nebo celej regl polejt tavnou pistoli tak aby koukal jenom chladič a dráty pak stačí utěsnit jenom příjmač a ten se snad nepřehřeje, je to dost drastický řešení ale mohlo by fungovat a nánosy z tavný pistole jdou docela dobře sundat kdyby byla potřeba :?:
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
o tý sem taky přemejšlel ale blbě by se utěsnovala, ale jak tak o tom přemejšlim nejlepší by byla taková ta krabička jak se používa na elektriku asi na spojení kabelu ty už měli na sobě těsnění, a po stranách zátky takže když se ti do ty zatky nepovede díra na kabel dáš novou zátku skusim něco najít na netu
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
hele já bych tam ten origo nechal :-D s 55T se budeš extra nudit, je to líný jak prase. mám 45T a rychlost se rovná chůze člověka
Naposled, když jsem byl s Wranglerem na Expedici ve Vrchlicích, tak jsem tam měl Speed 600 7,2V.. auto šlo na zadní :-D ostatní dosvědčí:-D
To bylo vždycky po zadních do vody :-D
nj ale takhle se s tim moc pomalu ject nedá mam asi těžkej prst :D, mam tam ten 14 pastorek tak sem myslel že bych dal 55T a 20 pastorek, nevym jak moc pomalu jezdíte na expedicích ještě sem neměl tu čest :(
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87