Filipe: helo ono je docela běžný jezdit v terénu bez pásů, jelikož se samy dotahujou a při skákání za ně taháš tak rychle, že se přestanou odvíjet a tahaj tě a za nějakou dobu to je dosti nepříjemný. V tomhle případě mu to dokonce"zachránilo život" jak sám napsatl viz: if i would have had my seat belt on i would have been dead the roof pillars snapped and pushed the roof on to the steering wheel the dash and bulk head snapped in half thanks for the interest.
Zjednodušenej překlad...kdybych měl pásy byl bych mrtvej, jelikož se zbortily sloupky a střecha se přimáčkla až na volant a bulk head(to je motorová přepážka myslim) se zlomila vejpůl.
Ale při takovejhlech vylomeninách je fakt blbost pásy nemít. A ralšejch se některejm místům vyhnout když nemáš bezp. rám co vydrží "všechno" viz
http://www.youtube.com/watch?v=6z80H4C1 ... re=related
A je to jeho blbost, takhle krátký auto na tak velkejch kolech když se drápe do tak prudkýho kopce...končí to takhle od 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=TMTw9vuR-Kk
A sešlápnutí plynu(vlastně zapření se) je takovej reflex, stejně jako si krejt rukou hlavu...
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz
Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat