
Mezera po vyvložkování

Možná to tak nevypadá ,ale rozdíl je přesně 0,8mm, výška zubu je 2,3mm
Zub zabírá pouze ze 2/3!
Slick7 píše:Jak jsem slíbil, nafotil jsem detailně veškeré důležité detaily zadní nápravy, ohledně ozubeného převodu mezi hruškou a difem. Vymezovací vložku jsem ještě více vychytal, aby byla ještě funkčnější. Dříve se opírala o vnitřní náboj diferenciálu, ale všiml jsem si, že pokud není uzavřený, tak taky pěkně lítá, takže opřít se o něj by byla funkční chyba, protože oběžné kolo difu by mělo stále určitou vůli a to nechceme, že? Takže jsem udělal vnitřní dutinu a vložka se teď pěkně opře přímo o tělo difu, což mu už opravdu neumožní uhnout. Vložka se na druhé straně opírá o vnitřní kroužek kul. ložiska, takže jsou do něj svedeny všechny axiální síly vzniklé od tohoto ozubeného převodu. Ideálnější to už snad nemůže být :wink:
Trewor píše:Já nad samosvorem(přesto, že tenhle termín nemám rád-preferuju dif s omerzeným prokluzem) právě uvažuju. Zkoušel jsem už vyskózní - do předního nalejt 10 000 diff olej ale brzo to vyteče. Teď koumám jak do opět předního(zadní jsem otevřel jen jednou a bylo tam čisto a beze známek opotřebení) udělat ze spojkovýho obložení z monster trucku třecí vložku. Přišlo by mezi 3osu planetek a unašeč poloos...v případě předku CCčka unešeče vnitřních misek popoos.
To obložení je samolepící a docela drží ale naproti němu to chce ocel a tu zaprvý nevim jak tam přichytit a zadruhý by to tam bylo 2x, tedy by přibyla tloušťka a diff by nešel zavřít nebo ne úplně. A musel by se dost utáhnout a to nevim jeky by se promítlo na životnosti.
Doufám, že se z toho dá pochopit co jsem tím chtěl říct :idea: :roll:
Slick7 píše:Jo, to jsi vystihl přesně, síla se dál z toho kuličkového ložiska přenese do toho plastového límce okolo ložiska. Máš snad obavy, že ty síly budou tak velké, že by mohlo dojít k poškození?