Konečně přináším fotky linků...musel jsem čekat, až mi je Kuba nafotí (čímžto mu děkuju i za pomoc s prací a vymýšlením), páč muj foták je ted v opravně kvůli objektivu...prej tak 1200 s daní, když to bude jen vyčištění...to mi tak ještě scházelo. :roll:
Systém uchycení k vidění zde:
Náprava je přitočená směrem nahoru, aby nepřekážel kardan, delší linky jsou uchycený z boku ze stejnýho důvodu. Držáky kastle jsou vypodložený, aby byla výška nad koly vpředu i vzadu stejná, takže šásko jde jakoby "do kopce".
Výhody: mnohem lepší světlá vejška, lepší a ochotnější křížení.
Nevýhody: ten hliníkový držák je uchycený jen v jednom bodě, takže má lehkou tendenci se hýbat, což se uvšem u tohohle auta hned projeví dřením kastle o kola (budeme muset doladit), ale hlavně
torque twist - auto je lehký a pokud jsou zadní pružiny na stejné měkkosti, naklání se auto doleva i při plynulé jízdě do kopce...měl by někdo nějaký tip jak tohle omezit? Přitvrzení levé zadní pružiny částěčně pomůže, ale dost mizí ochota křížit...pomohlo by třeba prodloužit delší linky? (jsou docela krátký)
Díky za případný rady. :wink:
Další fotky:
http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Pajero/