Tak dneska sem dal expedičku konečně uplně na jinou stranu od baráku. bohužel na konektoru baterky mám studeňák tak mi to dost stávkuje. Ovšem expedice i když byla řádně suchá a prašná tak se mi moc líbila a moc sem si to užil. Vodu sem v podstatě vynechal a jak se mi to páčilo :D Takže nějaký fotky.
Kdybych nemusel furt dělat tu baterku tak by to byla superová akce.
Jo cvaknu ti to zejtra. Budu tam dávat novej motor tak udělám přijednom. Zjedodušeně řečeno je naležato přesně nad předním difem. Páka dolů a spojovačka v předu, Cčka jsou asi jen otočený(nedělal sem to já, už to tak bylo)
Dneska sem montoval novej 65ti závitovej motor Integy. Bohužel sem zjistil že to ozubený kolo na motorvým hřídeli(pastorek?) mi prokluzuje proti tomu velkým ozubenýmu vedle. Je řešení koupit větší? větší průměr? Díky moc
Ten drzak motoru ma dve sady der.. Jednu pro 16ti zubej pastorek a druhou pro 20 zubej.. Spocitej jakej mas doma a dle toho se zarid.. Cisla jsou napsany u otvoru.. Pastorek poradne dotahni cervikem na osu motoru, zkontroluj si, aby byl umistenej tak, aby se dotykal Spuru - velkej prevod - celou plochou zubu a aby byl idelane veprostred, jinak muze dojit k poskozeni prevodu.. Taky doporucuju koupit ocelovej pastorek, origo dlouho nevydrzi a zacina nicit protejsi prevod.. ;-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Kubo, díky na tebe sem čekal co napíšeš....už to jezdí. Potýkal sem se s potíží že mi to furt někde přeskakovalo. Nakonec to byla si kombinace jednoho nedotaženýho šroubku a toho že dole na ozubeným kole před kardanem chybělo ložisko. Jinak origo pastorek na CCčku je kov či plast?