Stránka 8 z 35

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 23.08.2017 12:17
od virtual
dodik píše:U TRX-4 je povoleno napájení 3S bez nutnosti použití externího BECu...Určitě se shodnem na tom že vše musí být sladěné a nestačí vymněnit jen jeden díl ze sestavy, ono tak nějak vše souvisí se vším...

Mě jen překvapuje, že Traxxas má hodně větších modelů, kde předpokládám silnější serva používá, navíc tady má relativně větší kola, 2 serva na uzávěrky, přijímač, případně osvětlení... takže použití poddimenzovaného serva a BECu mi moc nedává smysl, když si s podvozkem jinak vyhráli pečlivě - o fous silnější servo na zatáčení a 3-5 A BEC a ani pokročilejší uživatel by neměl důvod se v tom vrtat nebo hned uvažovat o výměně, přičemž s cenou by to nijak zamávat nemuselo.
BTW Tím, že má model aktivní uzávěrky na diferenciálech, je použití vícestupňové převodovky a 3S baterky (s převodem dopomala) o to atraktivnější...

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 23.08.2017 13:03
od pera2008
len na 3S a bashingu sa rozpadaju predne poloosy v portaloch. Ale to sa dalo tiez cakat

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 24.08.2017 22:42
od rfikus
Nějak mi uniká smysl toho proč tam někdo nacpe 3s a litá s tím jako s Buggy :-)

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 25.08.2017 9:43
od pera2008
asi preto, ze to traxxas urobil, ze je to univerzalne auto a vizera ako expedicak. asi preto, ze to aj tak prezentuju, ze to zvladne, pricom realita je niekde inde. Ale co som nevidel, niekoho s tym driftovat :-)

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 25.08.2017 12:32
od virtual
rfikus píše:Nějak mi uniká smysl toho proč tam někdo nacpe 3s a litá s tím jako s Buggy

Ale 3S pohon nemusí znamenat bashing nebo "lítat jako s buggy", naopak to lze využít pro maketovější jízdu. BTW Skutečný Defender taky nejezdí jen krokem, na druhou stranu nedriftuje nebo ve stovce nedá prudce plný rejd apod. Záleží na řidiči, každopádně TRX-4 umožňuje (nebo by mělo umožňovat) zase se trochu víc přiblížit "velkým" autům...

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 25.08.2017 13:33
od rfikus
Samozřejmě že záleží na tom kdo má ovladač v ruce... Já jen YouTube je plný videí kde jede na 3s v terénu pod plným, skoky apod... To se moc realitě nepřibližuje :)

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 25.08.2017 15:19
od Borik
Jestli se výměnou ozubených kol dosáhne stejné rychlosti při 3S jako při 2S, pak je rozhodně lepší použít 3S a auto zpřevodovat víc do pomala. Jednak se sníží odběr a hlavně se rozšíří regulační rozsah regulátoru, takže pomalejší jízda je pěkně maketová, coby rychlost splašeného hlemýždě. A k tomu rozhodně použít externí BEC, protože zbytečně nezahříváme reglec.

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 25.08.2017 21:09
od rfikus
Ja dál regl od hobbywingu wp1080 a citlivost je nesrovnatelná s originálním ESC. Po milimetrech ale přitom se silou... Programovací karta a spousty nastavení... Je to druhý ESC od tyhle značky a oba dva supr... (Mimochodem je přes modelex kde nahradí ten jejich původní regl).

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 30.08.2017 22:33
od MilanC
Už jste někdo serval gumy??? Snažím se jak pako a jen mě bolej prsty :-( 8o , nedávno jsem takhle dělal kola od MST na rally a to jen lupalo a šlo to v pohodě dolů :hura:

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 31.08.2017 7:56
od Bobby B
MilanC píše:Už jste někdo serval gumy??? Snažím se jak pako a jen mě bolej prsty :-( 8o , nedávno jsem takhle dělal kola od MST na rally a to jen lupalo a šlo to v pohodě dolů :hura:


Na deset minut na 180° do trouby, pak stáhnout jednu stranu beadu, otočit a po dalších deseti minutách stáhnout z disku ;) Pak to jde krásně dolů.

Jen to doporučuju dělat bez přítomnosti partnerky, ušetříš si spoustu kyselejch poznámek :D

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 31.08.2017 8:58
od pera2008
hej a pozor na prsty, bude to horuce

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 31.08.2017 13:01
od Nicocz
MilanC píše:Už jste někdo serval gumy??? Snažím se jak pako a jen mě bolej prsty :-( 8o , nedávno jsem takhle dělal kola od MST na rally a to jen lupalo a šlo to v pohodě dolů :hura:

Já to dělal horkovzduchem. dát si na ruce kvalitní rukavice a ohřívat.. dlouho.. až to opravdu smrdí a vždy lehce zkusit.. po prvním to pak jde už rychle.. ;-)

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 31.08.2017 19:18
od MilanC
Bobby B píše:
MilanC píše:Už jste někdo serval gumy??? Snažím se jak pako a jen mě bolej prsty :-( 8o , nedávno jsem takhle dělal kola od MST na rally a to jen lupalo a šlo to v pohodě dolů :hura:


Na deset minut na 180° do trouby, pak stáhnout jednu stranu beadu, otočit a po dalších deseti minutách stáhnout z disku ;) Pak to jde krásně dolů.

Jen to doporučuju dělat bez přítomnosti partnerky, ušetříš si spoustu kyselejch poznámek :D


Díky jdu na to, stará je na noční :OK: :-D :FINE: :hura: :YOP:

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 31.08.2017 23:08
od Tomhabmw
A nebo to uvař v horké vodě....to není aspoň smrad jak v troubě... :-D :CIAO:

Re: TRAXXAS TRX-4: tipy a postřehy

Napsal: 05.09.2017 14:12
od dodik
Tak zpět k autu. Docela zajímavý poznatek je že pokud klesne napětí Li-Po a régl ubere výkon, tak nejde normálně vypnout ale musí se natvrdo odpojit baterie...