Stránka 8 z 9

Napsal: 22.04.2012 19:20
od Kuba402
No tak jo no okopíroval ale ne od Pitawa ale od toho chlápka na videu :) A proč bych něco nedělal když se mi to líbí.

Napsal: 22.04.2012 19:42
od PitaW
Jo je to jedno,ale čumím jak blázen na to video, jak se povede na celém světě skoro stejný zbarvení :lol:

Napsal: 22.04.2012 19:52
od hyty
PitaW píše:Jo je to jedno,ale čumím jak blázen na to video, jak se povede na celém světě skoro stejný zbarvení :lol:

Dalši klon??vem to do ruk, autorske pravo a tak :lol: :lol:

Napsal: 22.04.2012 20:05
od nivak
PitaW píše:Jo je to jedno,ale čumím jak blázen na to video, jak se povede na celém světě skoro stejný zbarvení :lol:

To víš svět je malej :wink:

Napsal: 22.04.2012 20:08
od Kuba402
To by se pak nesměla prodávat černá a červená barva dohromady :D

Napsal: 25.04.2012 5:40
od Kuba402
Hoši mám jeden problém : Když dám plyn auto jede normálně když zatočím doleva auto taky jede normálně. Ale když zatočím doprava auto začne cukat nemyslím motorem to ne ale prostě se ty kola začnou hejbat jako by tam byl někdy nějakej bordel. Já jsem rozebral jak je servo a podtím ta tyč a zavěšení kol. Do celé nápravy jsem se ještě nepouštěl. Jezdil jsem v bahně. Myslíte že se mi tam dostal nějakejbordet těmi nečistoty ? Nebo jsem třeba ohnul nějakou polosu ? Ale to asi ne že ? Prosím napište mi váš názor. Popřípadě se na něco ptejte chci to vyřešit sere mě to !!

Napsal: 25.04.2012 8:25
od sWiNe
Mrkni se jestli ti nejdou v plném rejdu kameny o šroub na céčku ... pokud jo, musíš stáhnout výchylky rejdu na vysílačce. Snad mi rozumíš ... díly AX80004 a AX80012

Napsal: 25.04.2012 8:55
od Adam62_cz
Rozhodně to nebude bordelem, ani ohlejma poloosama... Bude v prd*** servo nebo regl.

Napsal: 25.04.2012 11:20
od eos
Otoč to na záda, zkontroluj, jestli je to v neutrálu v ose (páka serva kolmo) a jestli jsou obě výchylky stejně velký, případně jestli to na některém konci nejde natvrdo do dorazu, prostě proč to dělá jen na jednu stranu. Zkus to na těch zádech, jestli to dělá i na volno ve vzduchu, nebo jen při zatížení. Když takhle žádnou příčinu nenajdeš, jestli je to v elektrice, nebo mechanice, nejlíp zjistíš pokusem ručně bez napájení. Nejlepší je asi odpojit si kardan (pokud je to plastovej originál, tak radši jen odpojit linky a kardan jen vytáhnout, abys na něm nemusel zbytečně hoblovat kritický zajišťovací červíky), ručně dát rejd do krajní polohy a ručně si za kardan zkusit zatočit. Pokud je to nějakej problém v kloubu, měl bys to takhle najít. Normálně sestaven kloub jde volně, to znamená, že vnitřní okraj osy kola nenaráží do poloosy, ani když už je páka řízení opřená o hlavu předního šroubku, co drží céčko. Opačná výchylka (vnitřního kola v zatáčce) je ještě o trochu menší.

Napsal: 25.04.2012 12:31
od Pitrisek
Nebo vlhký servo u rtr neni voděodolné ani vodotěsné

Napsal: 25.04.2012 15:13
od Kuba402
Když dám menší výchylky tak to nedělá když zatáčím tak se mi to fotýká šroubů :) Skusím dát menší výchylky.

EDIT : Mám spektrum DX3C nevite kde to je já jsem na Angličtinu levej je mi 15 a všecko eště neznám :)

Napsal: 25.04.2012 15:53
od Matezz

Napsal: 25.04.2012 16:10
od Kuba402
Díky. Už je to všecko Ok zmenšil jsem výchylky na obě strany stejně. Možná to skusím změnit jenom na 1 stranu

Napsal: 06.05.2012 12:04
od Kuba402
Chci se zeptat. Mám na přímači zapojené servo 13 kg a osvětlení a 8 ledek 2 červené 2 orandžové 4 bílé. Myslíte že by to utáhlo i naviják ? Regl mam AE-2 aspon myslim že to tak je prostě ten novej z rtr setu. A půjde to ovládat DX3C ? Na přímači mám ještě volnou zásuvku AUX a Bindu mám zapojené ledky. A je to složité nastavit ?

Napsal: 07.05.2012 14:57
od Kuba402
Nikdo nic neví ?