Stránka 2 z 15

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 17:13
od MitchC
A jo děkuju :D

Po případně kdybych si chtěl koupit baterie a nabíječ jaké by jste mi doporučili k tomu autu? které právě teď mám.

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 17:15
od komaar
1/ místo 7,2V mimh můžeš klidně jezdit 2S lipol 7,4V
jen je třeba ohlídat, aby se baterky nevybily pod rozumnou hranici - lipostopy, pípáky apod

3/ scx10 je od Axialu a je to expediční auto

4/ Himoto není zrovna špička, ale řešil bych to, až ti odejde, zda ho spravovat nebo pořizovat něco lepšího

na tvém místě bych se nejdřívě podíval, co se dělá/prodává, ujasnil si co opravdu chceš a pak teprve kupoval :)

ad widra1 a Summit - na dvě baterky 20-30 minut - to mu moc s výdrží nepomůžeš :)

jen na lítání po louce je Summita škoda, nevyužije ani pomalý převod, ani zamykání difů, ...

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 17:34
od widra1
Těch 20-30min bylo fakt na brutál ježdění plnej, brzda, plnej.
Jde o to že ten Summit je na blbnutí v jakémkoli terénu a na co máš zrovna náladu at už chceš at se za tebou práší nebo si chceš zašplhat na skalách a mimochodem dájí se s ním i tahat sánky s mladým :-D.
Docela mě mrzí že jsem ho s přechodem na expe prodal :-(
J.

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 17:44
od komaar
widra1 píše:Těch 20-30min bylo fakt na brutál ježdění plnej, brzda, plnej.
Jde o to že ten Summit je na blbnutí v jakémkoli terénu a na co máš zrovna náladu at už chceš at se za tebou práší nebo si chceš zašplhat na skalách a mimochodem dájí se s ním i tahat sánky s mladým :-D.
Docela mě mrzí že jsem ho s přechodem na expe prodal :-(
J.


Souhlas, z tohodle pohledu je Summit fakt povedený auto
Osobně se mi dost líbí

Ale jak jsem pochopil z vlákna, tak podobné auto neshání
přijde mi, že ani neshání auto, ale chce jen vyřešit, aby to stávající jezdilo déle
a nahlodalo ho, že himoto je sračka z číny a má koupit něco lepšího
ani lepší auto mu se stávající baterkou nebude jezdit o mnoho déle

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 18:29
od pera2008
komaar píše:
widra1 píše:Těch 20-30min bylo fakt na brutál ježdění plnej, brzda, plnej.
Jde o to že ten Summit je na blbnutí v jakémkoli terénu a na co máš zrovna náladu at už chceš at se za tebou práší nebo si chceš zašplhat na skalách a mimochodem dájí se s ním i tahat sánky s mladým :-D.
Docela mě mrzí že jsem ho s přechodem na expe prodal :-(
J.


Souhlas, z tohodle pohledu je Summit fakt povedený auto
Osobně se mi dost líbí

Ale jak jsem pochopil z vlákna, tak podobné auto neshání
přijde mi, že ani neshání auto, ale chce jen vyřešit, aby to stávající jezdilo déle
a nahlodalo ho, že himoto je sračka z číny a má koupit něco lepšího
ani lepší auto mu se stávající baterkou nebude jezdit o mnoho déle


chce rychle auto a expedicak do tej skupiny urcite nepatri ( nejde ruchlejsie ako 15km/h, prevracia sa ,proste je na technicku jazdu ). Proste Summit a plno bateriek je to, co by som spravil ja

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 21:28
od MitchC
Takže to vidím tak že jsem zatím spokojen z himoto takže dokoupím plno baterek mohl by mi někdo doporučit do toho mého modelu baterie nad 5000 mAh které by tam pasovali a i po případně nabíječ protože se v tom nevyznám ( popřípadně nabíječ který můžeš naráz nabíjet 3-5 baterii do toho mého modelu.

Odkaz na model: http://www.himoto.cz/rc-modely-aut/himo ... 2-4ghz--5/

Poté co mi odejde himoto tak si koupím ten summit a plno baterek.

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 22:24
od maztekk
Technické informace:
- originální podvozek HIMOTO 1:10 (verze Monster Truck)
- 8x olejové tlumiče s hliníkovými víčky o délce 100mm
- hliníkové výztuha podvozku o tloušce 2mm
- voděodolný regulátor HOBBYWING QUICRUN WP-1040 s proudovým zatížením 40A (max 180A)
- voděodolný 3.kanálový příjmač MT-300 2.4GHz s funkcí Fail Safe
- voděodolné servo na natáčení kol s tahem 6kg
- 26T závitový stejnosměrný motor RC540 (23 000 ot/min)
- rychlost až 40km/hod
- pohon 4x4 přes ocelový hnací kardan
- podpora pohonných baterií Ni-Cd / Ni-Mh s napětím 4.8V-10.8V a Li-Pol s napětím 7.4V-11.1V
- podpora stejnosměrných motorů od 12T směrem nahoru.
- plně proporciální řízení
- nezávyslé zavěšení kol
- nastavitelná geometri podvozku a řízení
- kuželový diferenciál s kovovými převody vpředu i vzadu
- hnací ústrojí je kompletně oložiskováno a zakrytováno
- možnost rozsáhlého tuningu o díly z hliníku
- délka: 400mm, šířka: 300mm, rozvor: 275mm, výška podvozku: 32mm
- průměr kol: 118mm, šířka kol: 55mm
- převodový poměr 1:10.3

Píšou ti že můžeš dát Li-Pol s napětím 7.4V-11.1V
nabíječku třeba turnigy accucel 6

Re: Výběr modelu

Napsal: 25.12.2016 22:34
od MitchC
Nevšiml jsem si děkuju moc za info

Re: Výběr modelu

Napsal: 26.12.2016 10:18
od gecko-x
Ahoj, já bych ti doporučil s baterkami vyměnit i pohon za střídavý, vím je to další a celkem významná investice, ale je daleko výkonnější, životnost motore je taky jinde a, což je pro tebe nejdůležitější, je mnohem míň "žravý".
Baterky kup na hobbikingu, když jich budeš brát třeba 5 (cca po 30$) + pošta 10$ je to cca 5000, u nás bys dál jednou tolik.
Když na to tak hledím, co jsem napsal a počítám, tak kup toho Sumita zrovna ;-)

Re: Výběr modelu

Napsal: 26.12.2016 11:50
od haiso
Sumit 1:10 je bezva auto.. sám ho mám a přesto, že jezdím převážně expe tak si s ním občas zablbnu resp. zařádím, mám ho sice ve stejnosměru což znamená menší výkon a větší žravec baterek ale i tak dobrý. :mrgreen:
Dvě rychlosti a uzavírání diferáků je užasný mít na autě a tím pádem smažíš po rovině nebo šplháš v terénech :FINE:
http://haiso.rajce.idnes.cz/Traxxas_Sum ... sta_casem/
http://haiso.rajce.idnes.cz/Traxxas_Sum ... 17.1.2016/

Měl jsem i 1:16 (stříďák, jedna rychlost, otevřené dify) to byl taky pěkný ďábel ale velkej Sumec je velkej Sumec ;-)
http://haiso.rajce.idnes.cz/2013_Traxxa ... d_BUSHING/
http://haiso.rajce.idnes.cz/2012_12_Traxxas_Summit_VXL/
http://haiso.rajce.idnes.cz/2012_04_Traxxas_Summit_VXL/

.. takže v klidu jezdi s Himotem a přemejšlej jaký další auto :-D

Re: Výběr modelu

Napsal: 26.12.2016 12:05
od MitchC
Vidím to taky tak že si zatím nechám himoto ten stejnosměrný motor po případě vyměním ale jel sem s ním tak 5-10 max než se vybila baterka což je tak nějak cca 1 hodina za celou dobu.

Re: Výběr modelu

Napsal: 06.01.2017 11:35
od Brody
Ahoj. Nechci zakládat nové vlákno, tak pokud by to zakladateli nevadilo, tak vložím svůj dotaz sem. :?:

Zvažuju pořízení prvního rc auta. Jen je bohužel limit značně omezen (5tis kč) na občasný vytáhnutí do lesa.. Tudíž bych něco i do většího terénu v měřítku 1:10-12. Našel jsem toto:
http://www.mojerc.cz/rc-auta/rc-auto-co ... urer_id=30
nějaké díly na to také jsou. Není to hold axial, nebo podobné značky, ale nechci vyhazovat peníze, pokud nevim jestli na to bude čas a jestli mě to chytne. Plnohodnoutnou expedici bych případně koupil časem.
Nebo bych zvážil i pořízení nějakého staršího modelu.

Pokud bude dotaz vadit, tak založim vlákno jiné. Díky

Re: Výběr modelu

Napsal: 06.01.2017 12:30
od gecko-x
Ahoj, bojím se, že model v odkazu nebude úplně to pravé ořechové na expedici. Když opomenu detaily jako rozměr, tak bez úprav to moc dobře nepojede. Budeš muset určitě zavřít nejlépe oba diferenciály, a pokud to místo dovolí, vložit mezi motor a převodovku ještě jednu redukční, abys zvýšil sílu a snížil rychlost.
Tohle vozidlo je spíš na tratě pro short course trucky a monstry, kde se jezdí rychleji a skáče.

Re: Výběr modelu

Napsal: 06.01.2017 12:59
od Brody
Tak na expedice to není no. Ono sehnat nějaký ten základ na expedice v do této ceny je nemožné.
Ještě jsem koukal na tohle:
http://www.mojerc.cz/rc-auta/rc-auto-1- ... awler.html
Sice už dražší, ale časem by možná šlo i poupravit :?:
A nebo toto
http://www.mojerc.cz/rc-auta/pangolin-c ... rer_id=103

Re: Výběr modelu

Napsal: 06.01.2017 13:10
od Dumaz
Možno trošku prisetrit a kúpiť MST, nepotrebujes nič upravovať, maximálne výmena ložísk. Osobne som skúšal ísť tou "lacnejsou" variantou, no v konečnom dôsledku skoncis pri drahsom aute a vyjde Ta to oveľa viac, ako keby si rovno šiel do axialu, mst, vaterra, mex... je to len rada, no myslím, že Ti to potvrdí väčšina.