Stránka 2 z 3

Napsal: 03.06.2010 16:31
od papousek
V nápravách je šnekový převod 30:1, modul 0,75 (prodejce TEA Technik), šneková převodovka má stálou olejovou náplň. V portálech je převod 1:1, modul 1 (Ulmer). Portálem je náprava zvednuta o 12 mm proti ose kola. V přední nápravě jsou použity klasické kardany, vyrobené z ocele.
Worminátor nápravy mají velký nedostatek v tom, že na krajích je jen jedno ložisko a to neudrží hřídelku bez vůlí. Kdyby byla poloosa bez kloubu, tak stačí jedno ložisko, ale takhle se to mele. Já ve svých nápravách mám 12 (přední) a 8 (zadní) ložisek.
Další věcí je dimenzování samotných polos. Ty nemůžou vydržet síly, které se vyskytují v trialových speciálech (v osmikolce mi ze začátku bežně praskaly poloosy z konstrukční ocele pr. 6 mm, teď jsou z pevnostní a zatím drží).

Napsal: 03.06.2010 21:48
od cores
Krásná práce.Se někdo má s dílnou u baráku(nebo volným časem v práci :lol: )

Napsal: 03.06.2010 23:05
od Urvanej
Ty šnekový převody mam už taky koupený, ale nejsem schopen vyrobit kysnu s jejich požadovanou tolerancí na převod 0,02mm. :)

Napsal: 03.06.2010 23:42
od DUsoft
Tak to s pilníkem a dremelkou něurobím - to tedy opravdu ne. Mě se hrozně líbí vyrobený (nenakoupený) věci. Něco koupit musíš, ale tady je spousta krásný práce a fortelu.

Napsal: 09.06.2010 16:37
od papousek
Tak zase nějaké fotky. Podvozek už je kompletně dodělaný. Teď už se vyřádit na kabině.
Pod převodovkou je opravdu hodně místa.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
V čehách se hodně krade nafta...
Obrázek
Natahat několik metrů drátů...
Obrázek

Obrázek

Napsal: 09.06.2010 19:19
od Bifi13
Tak tohle je pro mě osobně asi nejvíc nejlepčí model tady na fóru. Máš to fakt pěkný, mě se teda moc nezamlouvá rám, ta trubka vepředu, ale je to tvá práce. Fakt pecka sem zvědav na komplet. Bude to nějakej závodní stroj bo expediční?

Napsal: 09.06.2010 21:35
od Majlo
Haled malej dotaz . Neni to moc velky kryzeni na Zil ?

Napsal: 09.06.2010 22:06
od rotruck
Tak to je fakt dobrá pikoška :mrgreen:
Já když vídím jaký nepřirozený křížení se zde praktikuje na expedičních offech , tak bych asi sotva řešil křížení na trucku, zvlášť když je trialovej :wink:

Napsal: 09.06.2010 22:24
od Kuba93
Tohle je maskroidni stroj ! :tleskam:

Napsal: 10.06.2010 13:28
od salvatore
Fakt krásná práce!!!

Napsal: 10.06.2010 15:16
od Jirka147
Trubka, nebo jiný profil, to je fuk. Opravdu hezká a čistá práce.

Napsal: 10.06.2010 16:26
od papousek
Chlapi, díky za chválu, to je ten správný hnací motor. Ale, že by to byl nejlepší model je silně nadhodnoceno.
Je to čistě závodní speciál určený pro trialové závody, tedy žádná leštěnka. A tam je vyžadovaný ochranný rám. Už jsem s ním absolvoval dva závody. Původně jsem měl hranatý nárázník (na první fotce je pod kabinou), ale nějak mi ke kulatý kabině seděla trubka a taky se tak nezaryje do hlíny (spíš sklouzne) při nájezdech do svahu.
Co se týče křížení, ano je větší něž na u originálu, ale není to maketa. Maket podvozku jsem udělal dost a jezdil jsem s nimi na konci závodního pole. Teď jsem se přesunul dopředu.
Teď pracuji na interiéru, tak to snad dopadne dobře.

Napsal: 10.06.2010 20:58
od cores
Od první chvíle mi připadá předek jako ze starýho transita.Nepochybuju,že stavíš podle originátu,tudíž museli sověti kopírovat?Nebo je to jen můj dojem? :-p

Jinak samozřejmě dost slušná práce,jak na boudě tak podvozku.

Napsal: 10.06.2010 23:05
od Kamillo
cores,je to podľa originálu. Pre porovnanie, zopár fotiek, aj keď trochu menšie fotky.
http://www.legion.sp.ru/guide/army/tr/zil3906.shtml

papousek, krásny model. :OK:

Napsal: 10.06.2010 23:20
od jerry-mouse
Ale tento zlty vyzera trochu divne s tou dvojicou hlavnych lamp! Skor ako Tranzit alebo Jumper na V3S-ke :roll: :arrow: http://www.legion.sp.ru/img.shtml?img=/ ... 0613-2.jpg