Stránka 2 z 6

Napsal: 20.11.2011 19:45
od Milhouse
Po sobotním nemnoho úspěšném „ladění“ řízení ( budeme muset použít jiné klouby a zesílit nosnou desku zavěšení řízení ), přidávám něco málo z dílenské práce:

Podvozek zatím bez upravených příčníků:

Obrázek

Obrázek

Úprava předního i zadního nosníku a vytvoření „L“ podélníků, na kterých bude sedět karoserie. Taktéž je vidět upevnění serva:

Obrázek

Obrázek

Vejde vpohodě i interier, servu zavazí jen minimálně podlaha před předním sedadlem. Nakonec jsme zvolili variantu, že baterie bude v těžišti a vkládat se bude zespodu. Je tam na ni dost místa. Elektronika ve vodotěsné krabici příjde pod přední kapotu.
Ukázalo se jako zbytečné otevírání zadních dveří, tak to bude jen na parádu... :-( :roll: :-p

Obrázek

Obrázek

Nakonec ještě „tvorba“ předního pevnostního nárazníku. Sletování cínem, mosazný plech tl.: 1.mm. Už jsem dnes nestihl vyřešit uchycení, tak fotografie na předku je jen ilustrativní:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 20.11.2011 20:16
od Langos
Moc pěkná práce.
Ta bílá tomu bude moc slušet

Napsal: 20.11.2011 20:17
od Dave
pěkný, akorát dal bych pak nárazník do černé :wink:

Napsal: 20.11.2011 23:33
od GriffonCZ
Milane fakt mě štveš :mrgreen: já dnes udělal leda prd a ty si jen tak ledabyle střihneš nárazník co jsme spolu teprve v sobotu o půlnoci nakreslili. Máš to pěkný - velká gratulace. Bych se měl polepšit a zrychlit práce na svém Defu

Napsal: 21.11.2011 6:52
od geri
vyzerá to pekne ten nárazník, a aj podvozok máš celkom dobre vymyslený :wink:

Napsal: 21.11.2011 18:34
od Milhouse
Chci říct, že hlavní zásluhu na "vymýšlení" má Pavel "Griffon". :tleskam: Já jen "realizuju" :lol: :wink: :P :HAPPY:

Napsal: 21.11.2011 23:05
od GriffonCZ
No ono by to bez té realizace by to nešlo - někdo to musí vyzkoušet a zjistit co jsem při tom vymýšlení zkonil. Já na tom svýmm podvozku budu už mít aspoň prošlapanou cestičku 8) :lol:

Napsal: 03.12.2011 18:07
od Milhouse
Zase jsem pokročil o kousek dál, ale času bylo nemnoho, tak jsem spíš jen „dorazil“ nedodělky :arrow:

Výroba kastlíku na baterku, potom vytěsnění extrudovaným polypropylenem ( neměl by držet vlhkost a vodu ):

Obrázek

Obrázek

Připevnění krabice IP65 ve které bude elektroinstalace:

Obrázek

Výroba „šusplechů“, kterými bude zakryta baterie, v budoucnu na ně možná ještě připevním přední zástěrky. Opět „Milhousova papírková metoda“ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Nakonec výroba krytu motoru z dózy od vitamínů:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 06.12.2011 21:17
od Milhouse
Když dva dělají totéž.... :-( :OK: ;-)

srovnání s Pavlovým Defem na podvozku RC4WD Gelande :GO:



Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 06.12.2011 21:21
od Kuba93
Vypada to pekne.. Jen by to dle myho nazoru chtelo propilovat ramena a dat delsi tlumice.. A pak jeste koupit delsi osy kol z Tamky TG-10 a napalit tam sirsi hexy, potom by to nemel chybu jak po strance technicky, tak vzhledovy.. ;-)

Napsal: 06.12.2011 23:15
od minotaur
Mně se zrovna šířka zdá dobrá. Je to zajímavý porovnání, gelanďák a téáčko. Pěkně to postupuje. Kryt motoru - nevím, asi bych to nechal otevřený. Pokud to nebudete topit jak mrakáči, tak semtam prohnat kaluží neublíži. Spíš bych se bál, že v krytu se bude držet bordel-blátíčko a motor zas moc děr na větrání nemá.

Napsal: 06.12.2011 23:29
od GriffonCZ
Souhlas - šířka je v pohodě. Kdyby se to udělalo širší tak by se musely dost upravovat fendery - takhle se kola krásně do blatníků při propružení schovají.
Tlumiče a propad ramen budeme řešit až po kompletním vystrojení a rozložení váhy, pravděpodobně tam budou jiný.
Kryt na motoru není ani tak kvůli vodě, jako spíš kvůli tomu že dráty jsou dost blízko zadní pneu a mohly by o o ni za určitých okolností drhnout. Navíc na téhle části motoru větrací otvory nejsou.
Postupuje to pěkně - v pondělí Milan vyhrožoval že do Vánoc chce jezdit. Zdá se to být reálné.
Jinak se to zdá být poměrně rychlé, rádi by jsme to trochu zpomalili. Motor je 55T a pastorek 16 zubů. Napadá někoho jak to poladit?
A ještě jedna věc - dá se na reglu AE-2 od Axialu nastavit měkký rozběh?
Pokud někoho něco napadne budeme rádi za radu.

Napsal: 07.12.2011 0:39
od minotaur
Redukčka se tam nevejde, pastorek je ten nejmenší? (TAčko mám taky, Blazing Starku, ale už si to nepamatuju), jedině víczávitovej motor - 80?

Napsal: 07.12.2011 0:44
od Kuba93
Pokud se nepletu, tak Jirka Pstruzina pouziva v TA stejnou redukcku s 400vym motorem, jako nabizi do CC.. ;-)

Napsal: 07.12.2011 12:37
od GriffonCZ
Pastorek 16 je nejmenší, zkusíme to asi v vícezávitovým motorem. Ještě uvidíme jak to bude chodit zkompletované a jak to bude vypadat s kapacitou baterie. Když jsem použil v CC01 65T motor místo 55T tak měla baterka menší výdrž.
Redukční převodovka se tam bohužel nevejde.