Stránka 2 z 2

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 8:17
od stiifii
Prevod nicim nenahradisB-)

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 8:36
od Pitrisek
Tak to je jasný,že základ je to mít dobře zpřevodovaný :) pak je teoreticky jedno co dáš za motor.Záleží taky na tom jake bude mít převod v nápravách,nebo ne?

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 9:22
od Tonda
já mám taky 55z je to akorát,a podstaně lepší spotřeba bat. :OK:

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 19:55
od vencaxrv
Pitrisek píše:Já mám origo z nového KITU 20pastorek a 87spur motor jsem použil podle rady Aviara od HPI GT 550 a je to silný a rychlý až až ;-)


jo sílu a rychlost máš ale co cit v nulové rychlosti

ja když jedu na jedničku nějakou překážku tak se motor točí a auto se sune pomalu v před ale když to samé pojedu na dvojku tak najedu k překážce pomaličku a ono se zastaví tak přidávám a přidávám až tam mam třeba čtvrt plynu a auto najednou poskočí

a to dvojku řadím i v triálu když potřebuju trochu šmrnc do výjezdu takže výkonu dost ale cit nikde aspoň teda já mam takovouhle zkušenost

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 20:04
od vencaxrv
Pitrisek píše:Tak to je jasný,že základ je to mít dobře zpřevodovaný :) pak je teoreticky jedno co dáš za motor.Záleží taky na tom jake bude mít převod v nápravách,nebo ne?


převod v nápravách musíš započítat do celkového převodu takže to roli nehraje
příklad převod v nápravě 3:1 v převodovce 5:1 a spur 4:1 = 60:1
5:1 = 75:1
převody se násobí proto stačí malá změna na pastorku a je to znát

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 02.03.2013 21:34
od Pitrisek
Tak já nemám dvou rychostní převodovku.U mé sestavy to má sílu ve spodu při pomalé jízdě a rychlost při maximu.(na vysílačce mám nastaveno na plynu maximum 150).Třeba krásně zpřevodovaný to má vočko s vrtačkou.Se mě líbí jak se mu to pomaličku šplhá do kopce :OK:
Jinak dík za vysvětlení toho zpřevodování v nápravách a tak :hura:

Re: 35 nebo 55 závitů na SCX

Napsal: 03.03.2013 23:35
od vencaxrv
Pitrisek píše:Tak já nemám dvou rychostní převodovku.U mé sestavy to má sílu ve spodu při pomalé jízdě a rychlost při maximu.(na vysílačce mám nastaveno na plynu maximum 150).Třeba krásně zpřevodovaný to má vočko s vrtačkou.Se mě líbí jak se mu to pomaličku šplhá do kopce :OK:
Jinak dík za vysvětlení toho zpřevodování v nápravách a tak :hura:

no tak přesně tkhle to mam taky motor točí a kola se sotva odvalujou