Můžeme to srovnat s ponorkou Neptune ( viz
http://www.thundertiger.com/products-de ... 42&lang=en ). Ponorka váží 8 kg, mám tam sedmilistý šroub o průměru 40 mm. Motor třídy 550, 12V, napřímo bez převodovky. Na plný plyn to jede rychlostí cca 7-8 km/h ( odhad - v podstatě hodně rychlá chůze ). Odběr odhaduji ( podle baterek a doby jízdy ) tak na cca 7-12A. Ponorka má celkem aerodymamický tvar, takže předpokládám, že to srovnání s tím autem nebude až tak od věci. Proto bych doporučoval dost podobný pohon - motor minimálně MIG 480 12V s převodovkou ( záleží na tom, kolik článků budeš mít na napájení ). Nebo MIG 500-12V, také s převodovkou. Osobně bych použil třeba střídavý motor Turnigy Park 480 kv 850
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html ( při napájení tříčlánkem ), nebo tentýž motor s kv 1020 (
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html při napájení dvoučlánkem ). Se šroubem 55 mm ( Graupner třílistý ) při 12V má odběr 10.6A, při 7V 4.9A. ( motor s kv 850 ). Může to být v podstatě jakýkoli střídavý motor o váze kolem 100g a víc s kv kolem 800 ( LiPo 3S ) nebo s kv kolem 1100 ( LiPo 2S ). S regulátorem bych si hlavu nelámal - sice na žádný pořádný obousměrný z číny ( myslím tím takový, co má dost nízké otáčky při rozběhu ) jsem zatím nenarazil, ale vzhledem k velké setrvačnosti toho auta ve vodě nebude potřeba až tak jemný rozjezd. Mám tento v 70A verzi a funguje slušně ( dá se nastavit lodní režim bez brzdy u zpátečky )
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _UBEC.html Tento ( 50A ) by stačil i s rezervou bez toho chlazení.
K tomu těsnění: v ponorce mám gufero ( na hlavním hřídeli ) a neteče tam ani kapka. Vřele doporučuju. Jinak s tou vazelínou bych neriskoval. Jakmile se bude něco točit, tak se kolem toho udělá i v té vrstvě vazelíny tunel a voda teče spokojeně dál.