Fotka by mě také zajímala. Já už nad tím špekuluju jako Martin docela dlouho a když jsem s tím začínal a zjistil, že má servo krátkou dráhu, tak mě přeprogramování napadlo jako první, jenže když jsem koukal kolik stojí programátor, tak jsem od toho upustil. Nakonec jsem stejně zjistil, že i kdybych servo naprogramoval, tak by byla stejně krátká páka serva a už by se to jen přetáčelo. Nesouhlasím s tím, že je kloubek za hranicí. Beru to, že je namáhán o dost víc, ale ne že by se to zas o tolik šponovalo víc.
Tady na tu stranu se nehne (nepajtlá) ani jedno kolo. To co jde do vnitřku rejdu je fixované z obou stran tyčí od serva a vzadu spojovačkou. Je zde dobře vidět jak je dlouhá páka serva s tyčí skoro v rovině a proto mi nejde do hlavy, jak by i při přeprogramování serva mohla stačit krátká. Proto by mě zajímala fotka těch prodloužených pák těhlic.

No a tady je to problematické kolo, které drží jen spojovačka. A je úplně jedno, zda je tyč od serva vlevo, či vpravo. Zkoušel jsem to obojí a výsledek pokaždé stejný, jen se prohodilo pajtlání. Martin psal tu 5a 7 hodinu dobře. Zkoušel jsem i jiné, ale když by byla delší tyč, či jiná hodina, tak by byl na jednu stranu hrozně krátká dráha serva a stejně by se na jednu stranu páka serva přetočila. Na obou těchto fotkách jsou fungl nové poloosy a je dobře vidět i ten pin, že zas tak strašně moc zlomený není.

Že to pajtlá díky vůlím je také jasné. Když tam pin lítá skoro volně. Dnes jsem docela zvědavý co to bude dělat, když jsou nové. A také musíme brát v úvahu rychlost auta. Když jedu pomalu, tak to není ani vidět, ale když jedu 12km/hod, tak tam se to teprve projeví.
