Stránka 3 z 4

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.06.2014 9:47
od Pitrisek
Tak mi s tátou jezdili normálně expedice s traxxas slash 4x4 než jsme zjistili, že existuje nějaký Axial SCX10 :-D Stačilo dát hustší olej do diferenciálů a bylo to docela schopný auto :-)

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 23.06.2014 15:40
od jancernik
halt píše:To je přesně předěl mezi SC a expedicema. Sc všeobecně vypadají jako hračky, minimum detailů atd... (kvůli vysoké ryhlosti a umění neřídit :D se ani nedivím) Ale tohle je jiný krásný detailový ale drahý :sad: Ale dalo by se to použít i na lehčí expedice? Ten podvozek vypadá celkem schopně


No srovnávat SC s expedicema, je jako srovnávat letadla a vrtulníky. Obojí to lítá, ale každý jinym způsobem.
Expedice jsou o snaze o co nejreálnější vzhled auta a co nejreálnější styl jízdy a rychlost není prioritou. Ale u SC, které jsou primárně určeny pro závody, tak je rychlost, stabilita a ovladatelnost dost důležitá (takže nechápu kde si vzal takovou hovadinu jako je "umění neřídit"). A tím pádem, nikdo nemá důvod (až na pár vyjímek) se s kastlema tolik mazlit jako u expedic. Ale vzhledem k tomu, že je i poptávka po kastlích typu Pickup, tak prostě výrobci začali vyrábět tyhle kastle. A díky tomu, že jsou to rychlý auta a kastle na nich dost často umíraj, tak není důvod, dělat na nich tolik detailů. Nehledě na to, že by se to odrazilo i na ceně. A je jen málo exotů, co by si koupilo parádní skejlovku na SC, která by stála třeba 4tis. Prostě detaily jsou jen na expedicích, kamionech atd. Takže hledat předěl mezi SC a expedicema je trochu mimo mísu.

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 24.06.2014 14:41
od halt
jancernik píše:
halt píše:To je přesně předěl mezi SC a expedicema. Sc všeobecně vypadají jako hračky, minimum detailů atd... (kvůli vysoké ryhlosti a umění neřídit :D se ani nedivím) Ale tohle je jiný krásný detailový ale drahý :sad: Ale dalo by se to použít i na lehčí expedice? Ten podvozek vypadá celkem schopně


No srovnávat SC s expedicema, je jako srovnávat letadla a vrtulníky. Obojí to lítá, ale každý jinym způsobem.
Expedice jsou o snaze o co nejreálnější vzhled auta a co nejreálnější styl jízdy a rychlost není prioritou. Ale u SC, které jsou primárně určeny pro závody, tak je rychlost, stabilita a ovladatelnost dost důležitá (takže nechápu kde si vzal takovou hovadinu jako je "umění neřídit"). A tím pádem, nikdo nemá důvod (až na pár vyjímek) se s kastlema tolik mazlit jako u expedic. Ale vzhledem k tomu, že je i poptávka po kastlích typu Pickup, tak prostě výrobci začali vyrábět tyhle kastle. A díky tomu, že jsou to rychlý auta a kastle na nich dost často umíraj, tak není důvod, dělat na nich tolik detailů. Nehledě na to, že by se to odrazilo i na ceně. A je jen málo exotů, co by si koupilo parádní skejlovku na SC, která by stála třeba 4tis. Prostě detaily jsou jen na expedicích, kamionech atd. Takže hledat předěl mezi SC a expedicema je trochu mimo mísu.


Všem se omlouvám. Vyjádřil jsem se nejasně. Samozřejmě vím o čem je expedeie a o čem je sc. Každý má svý + i -. Uměním neřídit jsem myslel že každý se občas nevyhne aby se svým autem někde spadl, narazil, otočil ho na střechu atd. ať jde o expe nebo závodní auto. Taky si nemyslím že to je o tom (alespoň z větší části) že je zájem o pickupy. Téměř každé sc je závodně a specialně upravený pickup - u modelů s více či méně propracovaným ochraným rámem či rezervou. Myslel jsem to tak, že ne každý jezdí pravidelně na nějaký závod či trať a mimo zavodní sezonu by chtěl nějak zapůsobit na své okolí, souseda nebo sousedku, své ditě nebo si jen chtěl udělat radost. Každý taky nechce jezdit závody, líbí se mu "scaleřínky" ale chtěl by rychlé off road auto neboť rally či drift je přece jen značně omezen terénem. Pak volba padá na tyto kastle. A jak zde napsal někdo zde na foru málokdo nakonec zůstane u jednoho auta. Potom si koupí další např CC nebo Axial nebo upraví stávající a nemusí řešit uchycení kastle atd. Je to jen můj názor a napsáním se dá blbě vyjádřit to co si myslím. A´t si každý udělá obrázek sám - možná mě ukamenujete nebo se mnou alespoň zčásti budete souhlasit. To už je na každém z vás.

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 15.08.2014 18:30
od osobaX
to bronco je prekrasne taky o nem premyslim ;-) tak co je nebo bude? :tleskam: taky jsem na ni zvedavy abych se pravdu priznal :OK: :FINE: a koukals po sloupkach na tu kastli?

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 15.08.2014 22:35
od Pitrisek
No zatím jí doma nemám, protože teď šetřím na servo do TFka. Co se týče sloupků tak s těma pořád váhám jaký vlastně koupit. Co jsem tak koukal, tak zatím nejsou sloupky přímo pro blitze :-( Jestli někdo ví jaký sloupky půjdou dát na blitze, tak dejte prosím vědět.
Díky ;-)

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 15.08.2014 22:57
od osobaX
Pitrisek píše:No zatím jí doma nemám, protože teď šetřím na servo do TFka. Co se týče sloupků tak s těma pořád váhám jaký vlastně koupit. Co jsem tak koukal, tak zatím nejsou sloupky přímo pro blitze :-( Jestli někdo ví jaký sloupky půjdou dát na blitze, tak dejte prosím vědět.
Díky ;-)


me tak napadlo ze muzes uplne v pohode rict soustruznikovi....stoci ti tycku ktera bude rozsirena na spice (v rozsireni bude v ose tycce dira, do ktere das puvodni kratke sloupky a zajistis je napr sponkama nebo cervikama) a spodek zajistis cervikama na pudovni misto kde byli originalni sloupky...vis jak to myslim?

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 16.08.2014 22:54
od Woyta
Argo22 píše:cau kombo normalne 8,5 T.... problem tech ezrunu nebo taky trakstaru je to ze 10t a pod maj kotvu o malym prumeru takze se dost hreji (videl sem ted v sobotu na zavodech - 10T trakstar motor). Ke gumam... zalezi podle toho co jezdis za trate:)

Ezrun dela 13,5t a 9T. Ale, tepla asi z nich bude dost. U drift auta v lete jsem se krapek spalil o motor. :) Tak jsem jen doplnil vetrak ktery ofukuje zebra motoru a spokojene dal drandim.

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.08.2014 12:14
od Argo22
mam z vlastni zkusenosti... ze ty ezruny topy ...

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.08.2014 14:06
od Pitrisek
osobaX píše:
Pitrisek píše:No zatím jí doma nemám, protože teď šetřím na servo do TFka. Co se týče sloupků tak s těma pořád váhám jaký vlastně koupit. Co jsem tak koukal, tak zatím nejsou sloupky přímo pro blitze :-( Jestli někdo ví jaký sloupky půjdou dát na blitze, tak dejte prosím vědět.
Díky ;-)


me tak napadlo ze muzes uplne v pohode rict soustruznikovi....stoci ti tycku ktera bude rozsirena na spice (v rozsireni bude v ose tycce dira, do ktere das puvodni kratke sloupky a zajistis je napr sponkama nebo cervikama) a spodek zajistis cervikama na pudovni misto kde byli originalni sloupky...vis jak to myslim?


Tak to by taky šlo :-) Dík za typ

Teď řeším jiný problém a to nastavení réglu trakstar ke kterému jsem koupil kartu a né a né to rozchodit. Po připojení na kartu se nic neděje. Jen se rozbliká jedna červená dioda na kartě a to je vše :-( Nevíte si s tím někdo rady?

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.08.2014 15:02
od Alindur
k jakýmu reglu a jakou kartu?

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.08.2014 15:21
od Pitrisek
Mám régl trakstar80A z hobbykingu a k němu jsem zde na fóru koupil kartu a nějak to s ní prostě nespolupracuje :-(

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 19.08.2014 16:31
od Alindur
No oni jsou 2 druhy karet a každá je jiná takže v tom bude problém.

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 28.08.2014 19:09
od Argo22
kerej 80A regl mas ? jeste je verze turbo na ten je potreba jina programovaci karta (mam ji treba ja)

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 28.08.2014 21:06
od Pitrisek
Argo22 píše:kerej 80A regl mas ? jeste je verze turbo na ten je potreba jina programovaci karta (mam ji treba ja)

No to už právě nevím protože je z druhý ruky a mě se sloupla nálepka s popisem :-(

Re: HPI Blitz waterproof

Napsal: 29.08.2014 14:39
od Alindur
Tak ho vyfoť to se lehce pozná.