To že předloha nemá diferenciál jsem si myslel podle hry Spintires:Mudrunner, kde jsem Kirovce poprvé viděl a tam ho opravdu nemá. Samozřejmě to nemusí být pravda, ale dost mě to překvapuje, protože ostatní auta tam mají normálně uzávěry a u Kirovce je napsáno "Always locked". Vím k čemu slouží diferenciál ale u takhle pomalého modelu do terénu mi nestojí zato ho vyrábět. Cílem je to udělat prakticky celé na 3D tiskárně a planetový diferák se mi dělat nechce :) Ostatně stejně by byl pořád zamčený, stejně jako na Defendrovi co jsem před lety měl. Nikdy jsem s tím neměl problém, že byl zamčený, auto stejně jezdí skoro pořád na kluzkém povrchu a tedy předpokládám to nebude problém ani tady. Dva motory jsem navrhnul, abych se vyhnul výrobě kardanu, prostě budou na každé nápravě jeden, paralelně na jednom reglu a myslím, že se to nějak popere. S profi maketami tady na fóru se to měřit nemůže, ale baví mě to vymýšlet, kreslit a celé udělat. Na absolutně věrný výrobek nemám čas, šikovnost ani trpělivost :) Sám jsem zvědavý, jak to budou vytištěná kola na posledním převodu dávat, ale není problém to překreslit kdyby ne.
Dneska jsem lepil jednotlivé díly, bylo to překvapivě dost práce a občas lehkého broušení. Kabina má sundavací podlahu na 4 šrouby, abych se do ní pohodlně dostal s okny a časem i vnitřním vybavením. Taky jsem osadil vzduchový filtr, madla na kryty a palivové nádrže. Pomalu připravuji tisk přední části rámu. Model zatím neplánuji barvit, uvidíme jestli mi to vydrží. Proto se snažím tisk kombinovat, aby se na to dalo alespoň trochu koukat. Opět, srovnání s tím tady to nesnese, ale já jsem v rámci možností zatím spokojený.
