Jo to chápu, zkrátit rozvor určitě půjde akorát budeš řezat kardan o kterém stejně zatím nevíme co vydrží , zkrátíš linky které jsem zatím taky nerozebíral ale jak to soudruzi myslely s tím prodloužením? Stejně si ten podvozek každý uzpůsobí sám jak chce ale proline prostě zatím s ničím bez zásahu do podvozku nevyšel a tak je blbost psát že se na něco připravil když dáváš odkaz na snad všem známe staré kastle. V balení u RTR máš jen jeden jediný plastový díl který předpokládám použiješ když budeš chtít dávat kastly pickup, jinak jsem nepřišel na to k čemu by byl. K tomu dostaneš tři imbus klíče s kterými je možné celé auto rozebrat a opět složit plus kříž na kola.
nj, asi som sa prilis tesil, ze nieco predsa len prislo. Asi to bude dlhe cakanie, ako aj na nahradne diely, tak aj na karoserie :NO: ale s tym razvorom, ked na to niekto pride, tak urcite mam zaujem to vediet. ja som tam nasiel len tiu jednu moznost, ked sa vymontuje srubka, co drzi drziak na baterku, jedna je v strede medi nosnikmi tlmicov a asi to bude excentricke a otocenim o 180* asi su ine dlzky. KEd nie,tak ako nastavit 4 polohy tiez netusim.
maztekk píše:Vidíš tam někde rozvor 324 mm??? Já jen 313 mm což znamená jen jedinou výhodu že lexan si střihneš jak potřebuješ :-p Možná blbě koukám ale fakt nic nevidím.
Tak na tom videu okrem toho, ze mu brutalne naklada, tak ta karoseria nie je az taka uzska. Inac som si spomenul na nieco, co mi stoji v garazi: mierka je 1/6. Ma to 230*580mm
Zdravim panove,jsem vlastnikem tohoto modelu a vse funguje jek ma,ale pri jizde vpred i v zad a otocenim prednich kol na pravy ci levy rejd mi predni kola jakoby drhnou a jizda je tak neplynula a jakoby uskakana - auto se kymaci se strany na stranu,Nevite cim by to mohlo byt? Dekuji Roman :-(
No to dělají bohužel ty klouby poloos, mě to dělají taky, prostě buď doštelovat dorazy serva(zmenšit ten rozsah), nebo akceptovat to že ten plnej rejd je tak max někde na trial na pár zatáček, ale ne na normální ježdění.
Ahoj Kluci, dnes jsem si TRX-4ku důkladně prohlédl na prodejně a musím uznat že je to paráda a pěkně čistě zpracovaná. Tak pár postřehů: Vůle na nápravách jsou určitě menší než u Axíka a jediné co drhlo když jsem ho tam "lámal" tak byly přední kola o karoserii u nárazníku při velkém křížení a zatáčení. Kardany dávaly plný rejd jen chlupově ale dávaly. Ta šedá barva vypadá v reálu líp než na fotkách a tak nějak mi k Defíkovi asi sedí líp i když jsem původně plánoval červenýho. Škoda že okna jsou jen samolepky (i když přesně nalepený). Tím jak je to zespodu pěkně zakrytovaný by tomu slušely čirý, nebo lehce zakouřený skla a trochu doladit interiér. Určitě ale dělá pěkný dojem a už se těším až ho zaparkuju doma. :OK:
Taky čekám na dodávku jednoho kousku, doufám že v červené barvě :YOP:
Mám dotaz k osvětlení.....Traxxas asi bude dodávat i nějaký origo set LED, ale to bude asi za velkej peníz a kdo ví kdy.
Tak mě zajímá, kterej LED set jste kdo použil a s jakým výsledkem.... Např. jak je controler ovládanej, jestli je nastavitelnej tlačítkem, nebo kanálem přijímače, jestli má navíc samostatný režim pro expedice, tzn jen přední a zadní světla + rampa. Atd..
Třeba na Aliexpressu jsou toho mraky, ale popisy různých režimů a nastavení jsou dost nepřesný a zjednodušený...
Cena teda úplně neodpovídá kvalitě zpracování, ale dohání to výkonem ;)
Naposledy upravil(a) Bobby B dne 18.08.2017 7:55, celkem upraveno 2 x.
TRAXXAS TRX-6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 TRAXXAS TRX-4 Cliffhanger RC4WD Gelande II Land Rover Defender D90 HPI Venture Winnebago Indian MST CMX Toyota Land Cruiser 40