Stránka 6 z 11

Napsal: 17.11.2011 23:36
od Kuba93
Zajimavy.. Ja si vzdycky na vsech cc co mi prosly rukama vystacil s presunutim originalniho gumovyho krouzku z unasece kola do diff jointu.. A to mam vsude zvetsovanej rejd a prorezany ramena a nikdy nic nevypadavalo ani necvakalo.. Jinak to slaby piskani je takova bonusova funkce TLU 01... :-D

...

Napsal: 17.11.2011 23:38
od DavePr
Přesunutí gumového kroužku, řikáš? :wink: Už ani nevím, že tam nějaký byl, ale každopádně na to kouknu, dík :wink: O vypilování ramen taky přemejšlim, ale tam se trochu bojim toho, aby to bylo rovnoměrně, asi by to tak bylo lepší... Bonusová funkce, jo? To má bejt jako výstražný? :lol:

Re: ...

Napsal: 17.11.2011 23:55
od minotaur
DavePr píše:Bonusová funkce, jo? To má bejt jako výstražný? :lol:

Ne, to má bejt jako cívka... TLU má spínaný zdroj, který vyrábí o něco vyšší napětí, než do něj cpeš z baterky - aby na portech mohl bez problémů rozsvítit dvě modrý/bílý LEDky v sérii.

...

Napsal: 17.11.2011 23:59
od DavePr
Aha, dík :wink:

Jízda test

Napsal: 18.11.2011 16:12
od DavePr
Tak jsem zase něco udělal... Místo nějakých kroužků k poloosám, jsem do těch bazmeků nalil trochu tavnýho lepidla, zasadil poloosu a hýbal sní, tak jak se hýbe při pružení, aby si tam "vyseděla" důlek. To jsem bohužel nějak už nevyfotil... Teď už nevypadávají a moje investice byla nulová :wink:

Poté jsem Pájo poprvé projel po bytě, ale jednou a dost, potřebuju stáhnout ten kryt převodů, vpřed jedu bez problému, ale vzad už převody přeskakují... Tkže šroubky.

Jezdil jsem dost v peřinách :lol:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

:mrgreen:

Napsal: 19.11.2011 20:15
od jobik
To ti docela brzo zlobí ten kryt převodu.Tak ta místo těch origo šroubků dej M3 na imbus stáhni a už nepovoluj :lol: :wink:

Napsal: 19.11.2011 20:18
od matbre
Tak to je dobrý koupíš si auto pro nováčky a už tady máš 6 stránek úprav a oprav aby to aspoň trochu jezdilo :-D

...

Napsal: 19.11.2011 22:02
od DavePr
No, já teď nejezdím kvůli těm převodům, už se mi i stalo, že při zpátečce do kopečka auto zastavilo, převody vyskočily a některý ty šroubky vyletěly z krytu :lol: Tkže jsem teď nepojízdnej...

Dnes jsem se babral s prořezáním ramen kvůi většímu propadu, ale zdá se mě, že jsem to udělal lehce křivě, aspoň, že to nějak vyrovnají tlumiče :lol: Taky moc nevidím rozdíl, doufám, že tam nějaký je :mrgreen: Teď přemýšlím, co dělat dál, penízky nikde, tak nevím... :| :evil:

Napsal: 19.11.2011 22:04
od UFO
Co s tím proboa děláš, z tohohle jsem neřešil prakticky nic a jezdil... :mrgreen:

Tak to provrtej skrz a sešroubuj na krev M3 imbusem, to už musí držet...

...

Napsal: 19.11.2011 22:08
od DavePr
Já nevím, to samo :-D Já se vždycky v každym autě nejdřív vrtám :lol: Jojo, to mám v plánu, jenže peníze níkde a šroubky taky nikde :lol: :evil: Budu muset počkat, právě jsem teď psal, nevím co dál dělat :lol:

Jen pro srovnání velikosti té malé lipolky:

Obrázek

Klasický měřic napětí lipolek z HK a klasická AA tužkovka

Taky jsem vyměnil šroubky v krytu některé a znovu jsem se projel po bytě ( domácí offroad dráze )... Peřina trophy :mrgreen:

Re: ...

Napsal: 20.11.2011 23:24
od minotaur
DavePr píše:Dnes jsem se babral s prořezáním ramen kvůi většímu propadu... Taky moc nevidím rozdíl, doufám, že tam nějaký je

Jestli si dobře pamatuju, rozdíl je asi 6 mm, což není zas tak málo.

...

Napsal: 21.11.2011 0:02
od DavePr
U mě mi to moc nepřišlo, ale to je jedno, trošku to povolilo :mrgreen: Dnes jsem projel a musím znovu udělat uzávěrku zadního diffu, povolila :o :lol:

Napsal: 21.11.2011 2:08
od Kuba93
Ten rozdil prorezanejch ramen poznas az kdyz tam vrazis delsi tlumice.. Jinak je to docela sakra rozdil, je to v terenu dost znat.. Dobre je to videt v tomhle videu od 0:45.. http://www.youtube.com/watch?v=w7awGYn4 ... re=related
Pajero nema propilovano a ma stockovy tlumice, ja mam propilovano na maximum a mam dany 85mm tlumice co fungujou jako dorazy.. ;-)

...

Napsal: 21.11.2011 12:55
od DavePr
Dík, tak jako když jsem tam dával z5 ty ramena, tak jsem musel trochu stlačit tlumiče, abych je mohl zašroubovat do ramen, trochu to povolilo určitě ale až budu mít brusku, pujde to ještě líp :lol: Takhle jsem to tam pižlal jak ko*ot :evil:

...

Napsal: 09.12.2011 20:09
od DavePr
Takže jsem laboroval trošku...

1. Převody jsou fertig :-)

2. Krabička s elektronikou je upevněná na kovových páscích suchým zipem, pásky jsou nad dírami pro upevnění tlumičů. Jinak bych ji můsel asi šroubovat do šáska a to se mi moc nechtělo, nebo lepit, což mi moc nešlo, tk jsem to vyřešil takhle... Budu to ještě měnit, takhle se mě to moc nelíbí :oops:

3. Upevnění lipolky mezi zadníma podběhama - na zadní steně vany je proužek suchého zipu ( nějak jsem si ho oblíbil :wink: ), stejně tak na plošince, kde byla dřív elektronika... Lipolka ze zašoupne pod krabičku s elektrem :-)

Nejsem s upevněním krabičky úplně spokojenej, ale aspoň aby to tam nějak drželo, když je to teď pojízdné :P Akorát jedna chybička, při plnym rejdu doleva, pak když se servo vrací do středu, tak je slyšet, jakoby něco přeskočilo, jen nevím kde a proč.... Každopádně, někdy bych chtěl dát servo dopředu nad nápravu, tohle je strašný :roll: :mrgreen:

Také už jsem koupil závitovku a trubičku, snad zbydou nějaký penízky na kloubky, abych se přes Vánoce nenudil :P Také už je objednaná dremelka, ale až pod stromeček :P :x Zítra za světla vše vyfotím a přidám foto :wink:

-------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Na to upevnění jsem se nemohl koukat, udělal jsem hned včera ráno nové, o 110% lepší i líp vypadající :P :wink: Tu jsou nějaké foto:

Toto jsem dělal nějak na rychlo. Výsledek je, že je to blbý jak na pohled, tak funkčně...
Obrázek

Takhle jsem začal pracovat na novém upevnění. Krabička je na pantu.
Obrázek

Tady i s lipolkou.
Obrázek

Zalepená elektro krabička :wink:
Obrázek

Namontováno.
Obrázek

Odklopení krabičky.
Obrázek

Takhle to vidím s lipolkou na světla: :mrgreen:
Obrázek
Obrázek :lol: :lol:

Obrázek

Omlouvám se za některé fotky... :oops: