Stránka 1 z 1
novak 55 t
Napsal: 29.12.2009 17:53
od Libor66
Cau kluci. Ojezdil jsem komutator u Novaka 55t az na plastovy stred a nevym jestli se da nejak repasovat. Mate s tim nejake zkusenosti,pripadne typ kde koupit jen kotvu do tohodle motoru.
Napsal: 30.12.2009 5:57
od Worlusho
To jsi šikovný, chce to někdy vyměnit uhlíky. :wink: Použij kotvu z nějaké plechovky (nerozebíratelný motor). Nic levnějšího asi nepořídíš.
Napsal: 30.12.2009 9:23
od Libor66
Uhliky jsou skoro netknute.
Napsal: 30.12.2009 9:47
od Worlusho
Jsou různé typy uhlíků, třeba uhlíky od Corally se sjíždí a je na nich tudíž vidět opotřebení, to samé u stříbrných uhlíků od LRP, ale uhlíky od GM se během své životnosti zkrátí o necelý 1mm. Záleží na kompozitu (technologii) z kterého jsou vyrobeny. Já používám uhlíky od GM Team racing, jsou určeny pro 30 jízd (při okruhovém ježdění) což je cca 30 baterek, při rally nám tak vydržely 50 baterek (nižší výkon motoru - menší proud). Při expedičním ježdění bych asi tak předpokládal cca 70 baterek nebo 1x za rok. Záleží jak hodně jezdíš. Také je dobré při výměně uhlíků, osoustružit kotvu. Jak je to s uhlíky od Novaka , tak to nevím.
Napsal: 30.12.2009 10:09
od Libor66
Worlusho píše:Jsou různé typy uhlíků, třeba uhlíky od Corally se sjíždí a je na nich tudíž vidět opotřebení, to samé u stříbrných uhlíků od LRP, ale uhlíky od GM se během své životnosti zkrátí o necelý 1mm. Záleží na kompozitu (technologii) z kterého jsou vyrobeny. Já používám uhlíky od GM Team racing, jsou určeny pro 30 jízd (při okruhovém ježdění) což je cca 30 baterek, při rally nám tak vydržely 50 baterek (nižší výkon motoru - menší proud). Při expedičním ježdění bych asi tak předpokládal cca 70 baterek nebo 1x za rok. Záleží jak hodně jezdíš. Také je dobré při výměně uhlíků, osoustružit kotvu. Jak je to s uhlíky od Novaka , tak to nevím.
Ja jezdim s timhle motorem uz 19 mesicu a najeto ma cca 300 hod s beznou udrzbou.
Uhliy jsou origo novak.
Diky za rady ohledne uhliku. :lol:
Napsal: 30.12.2009 10:24
od Worlusho
Ty uhlíky, které se sjíždí, se jakoby rozmazávají po komutátoru a tím ho chrání před opalováním, na proti tomu uhlíky, které se nesjíždí, uvolňují při průchodu proudu a vlastním ohřevu inertní plyn, který chrání kotvu obdobným způsobem. Jsou to takové dvě základní technologie. Jakmile je ale ochranná látka z uhlíku spotřebovaná začíná docházet k opalování kotvy, až se probrousí (ale to už je dobrý extrém :wink: ).
Napsal: 30.12.2009 12:14
od Libor66
Kouknul jsem na Tve fota a moc se mi libi ta cervena lexanka na scxku.
Co je to za boudu?
Re: novak 55 t
Napsal: 08.08.2010 20:16
od okanom
novak 55T + tamiya teu 101 BK regl.....len docasne ....pojde to?
Napsal: 08.08.2010 20:19
od Filip
Mě to jelo, řekl bych asi tak na polovinu výkonu motoru.
Napsal: 08.08.2010 20:48
od Pajik_CZ
jakto, ze na polovinu vykonu?
Napsal: 08.08.2010 21:16
od Filip
Na spátečku to sílu nemělo a do předu se mu taky moc nechtělo. Pak jsem koupil DSYS a jede to dost.
Napsal: 08.08.2010 22:14
od jirkacbx
A taky to bude docela "kopat" v nízkých otáčkách.
TEUčko na to prostě neni stavěný na tenhle typ motoru.
Napsal: 09.08.2010 16:23
od minotaur
S vyžraným komutátorem se nedá nic dělat. Jak píše Worlusho, kup nějakou levnou plechovku a vyndej kotvu.
Napsal: 02.10.2011 22:48
od zeli
ahoj, taky sem si pořidil motor novak 55
http://www.teamnovak.cz/produkt/Terra%2 ... 0%93%2055z a na origo reglu tamiya teu 101 BK to výkon nemělo a motor se dost zahřejval, tak sem pořídil regl DSYS MDD56 a je to to samy,uplně ztratí výkon a přestane to jet a motor se hřeje....vychylky reglu sem nastavil ovladacem..díky za rady :wink: