Líbil se mi od chvíle,kdy s nim Axial přišel, potřeboval sem mít doma auto, který bude víceméně pořád pojízdný a který se nebudu bát třeba pučit, takže nebylo co řešit. Ačkoliv sem zastánce KITů, vzal sem RTRko, protože KIT teda jakoby ještě nebyl a ani se o něm nijak nemluvilo. Navíc si myslim, že origo elektro není úplně blbý, navíc je vodotěsný. Jen servo není úplně nejvíc nejlepší...ačkoliv je psaný jako metal gear, je tam jedno kolečko plastový a to odchází velmi brzo (většinou...jsou i výjimky).
Po rozbalení sem ho pořádně vokouk,vzhledem k tomu, že nebylo spárovaný rádio,musel sem i dovnitř,ale aspoň sem se přesvědčil,že radiobox je fakt vodotěsněj, se silikonovym těsněním a průchodkou pro kabely. Zpracování parádní, všechno hezky sedí, no lahoda.
Poprvý sem ho projel na ASTu na Sokolčí mimo soutěž. Nechal sem ho v původním stavu, jen sem nahodil agropryže. Dojmy sou trošičku rozpačitý. Od začátku sem tam měl 3S Lipolku a auto jede jak ďas,což je super. Nicméně má celkem měkký tlumiče, takže je takový ako gumový, kroutí se a převrací v zatáčkách. Ve výjezdech když se přidá plyn, tak se stočí do spirály jak když ždímeš hadr a následně náhodnym směrem vyrazí jak střelený. Když sem to pak zkoušl na Ještědu na 2S, je to mnohem kontrolovatelnější a předvídatelnější. Sem si jistej, že zadní stabilizátor, kterej Axial k Bombru nabízí, to vyřeší a bude to OK. Nechci z něj mít crawlera, takže drobný omezení křížení mi neva. Jedinej další tuning, kterej zvažuju, je kovová spojovačka a šťouchačka na řízení, ale takhle to aspoň tlumí všechny rázy. A možná nový panely, ať no nejni tuctovka...
Pár fotek, většinou od Kuby93...














