Zdravím,
Jsem také novým majitelem Defendra. Po dvou letech opravování aut, co s nimi jezdí děti, jsem se rozhodl i pro jedno pro sebe.
Jsem v tomto ohledu nováček, i když na těch dvou malých autech jsem se už něco naučil.
Dle doporučení jsem ho rozebral. Diferenciály i nápravové převodovky mě přišly namazané dost. Jen převodovku jsem trochu doplnil, ta mi připadala dost suchá.
Krapet jsem se zasekl u kluzné spojky na spuru. Dle českého návodu se měla po dotažení uvolnit o tři závity, což znamenalo naprosto ji uvolnit.
Anglický návod zase radil, pokud jsem rozuměl, naopak po dotažení ještě více dotáhnout...
Nakonec jsem to udělal tak, že jsem ji uvolnil jen tak, abych ji dokázal palcem ztěžka protočit. Dle mého názoru se to při normální jízdě nemá šanci protočit ani tak. Usuzuji, že tyhle spojky mají význam jen u rychlých a silných aut.
Trochu nemile mě překvapilo, že motor drží na správném místě jen při jeho přikrytí krytem. Tedy nejde dost dobře otestovat dosednutí pastorku na spur.
Najezdili jsme toho s ním jen málo. Většinou bylo pod nulou a zima byla po delší době zase zimní. Tak se ani moc nedalo.
Píšu to se zpožděním - mám ho od února. Pak zase bylo deštivo nebo se nemohlo nikam cestovat.
Na expedici jsme ho zatím vytáhli jen na rozježděnou polní cestu. Takže nic moc.