Tabulka s netisknutými díly je uvedena v návodu (ten je např. k Model 5 Landy Wagon zde:
https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing) na straně 5, resp. přímo tabulka je zde:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Co se týká rozměrů auta, tak narozdíl od spousty kupovaných modelů se měřítko dodržuje pokud možno přesně, takže např. model "Landy Wagon" má za předlohu Land Rover Defender 110. 110 je rozvor v palcích, palec má 2,54 cm. Takže skutečný Defender 110 má rozvor 279,4 cm. A model je 1/8, tedy rozvor modelu je cca 35 cm

Délka Landy Wagon od nárazníku po konec karoserie je asi 54 cm, šířka karoserie bez lemů blatníků 20,4 a s blatníky 22,3 cm.
Auto se dá v pohodě provozovat v terénu i s kompletně tištěným podvozkem, je nicméně potřeba použít na tisk kritických dílů (ozub. kola, prvky náprav) skutečně kvalitní filament a mít tiskárnu v rozumném stavu.
Co se týká podvozků, většina stavitelů to tiskne komplet (vč. drobností jako jsou kulové čepy ramen podvozků, kompletnách náprav atd.), kdežto malá část lidí tam implementuje nápravy/pohon třeba z Axialu atd. – tato úprava je velmi snadná, co jsem viděl na fotkách. Karoserie modelu je v podstatě samonosná s pomocnými rámy vepředu a vzadu a je řešená tak, že i při odstranění kompletní střechy (tj. předek a zadek propojuje pouze podlaha) se vůbec nekroutí, je to tuhé – v podlaze jsou integrovaná prostorová žebra, která krutu brání.
Jednotlivé panely karoserie jsou dělené ve stejných místech jako u skutečného auta a taky se dají stejným způsobem měnit. Tedy kupříkladu pokud auto spadne ze skály na levý přední blatník a ten praskne, tak s ním doma zajedu "do servisu", blatník se sundá a vymění za nový – ještě teplý :) – kus z tiskárny. A když mně třeba přestane bavit jezdit s Landy Pickupem, tak si dokoupím upgrade na Hardtop nebo pětidveřový Wagon a u Pickupu odmontuju střechu + zadní část karoserie a přestavím jej na úplně jiný model. Já takto osobně občas měním "barvu" aut – nahodím jiné vnější panely. Je to jak Merkur, kdo to pamatuje - přilepené není nic, všecko M3 a M2 šroubky
Odstrojený podvozek bez náprav:
S nápravama:
Detail žeber v podlaze:
Podlaha to vše udrží bez kroucení:
Pod kapotou pětistovka, chybí tam chladič (nutný pro delší ježdění):
