
Rozhodně si nečiním nárok být lepším než. P. Dojčar i Slick, před jejichž uměním smekám. Pro svůj další projekt jsem si vybral stavbu, která by měla již vzniknout výrobou nových komponentů, protože je nikdo nevyrábí. Nejsem schopen vyrobit zavěšení kol Jaké používá TATRA, proto můj model bude mít sandardní zavěšení s “psími kostmi”, taktéž sestupnou převodovku, jakou vyrobil Slick, není v mých “panelákovo/ garážových” podmínkách možné vyrobit. :-( Se stavbou jsem se inspiroval v těchto tématech:
p. Dojčar:
http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic.php?f=9&t=672
Slick:
trucky-zemedelska-technika-a-vicenapravove-stroje-f47/tatra-816-tns-morpho-t4648.html
Klingy:
trucky-zemedelska-technika-a-vicenapravove-stroje-f47/alu-tatra-dakar-2008-t6691.html
Snad mi tedy prominou, že jsem použil některé jejich nápady.
Jako “dárce orgánů” posloužil vcelku dostupný, ojetý podvozek Maverick – Strada. Použiju z něj kardan, diferenciály a zavěšení kol:


Dalším krokem byla výroba kabiny z PSH. Výkres jsem přenesl žehličkou na desku tl. 3mm a po té vyřezal zlamovacím nožem. Kabina je zatím nahrubo slepená, vpodstatě práce jednoho sobotního odpoledne. Jako „mustr“ mi posloužily odlitky zapůjčené Griffonem a maska chladiče, kterou mi věnoval ;-) Obé pochází od dua Dojčar/Slick:





Jsem ve fázi návrhu podvozku v Autocadu, jehož díly si nechám vyřezat vodním paprskem z duralu tl. 6mm...
Další, doufám "pokrok" se budu snažit prezentovat zde...