Nesnáším lepení gum, proto jsem také prodal osminu. Koupí landies disků a Dirt Grabberů jsem se dostal opět zpět tam, kde jsem byl. Přikládám (špatné) fotky. Někomu se to třeba bude hodit.
Chápu že lepení je vopruz, ale pochybuju že tohle vydrží.
Nesčetněkrát jsem viděl někoho lepit gumy na expedici.
Osobně mi to problém nedělá,počítám s tím,že gumy jsou na disku na furt.
Takže já Vám děkuji za kritiku od klávesnice,myslím že jste důkladně odradili případné uživatele tohoto řešení. Ta gumička není do vlasů, ale je to o kroužek, který jde nasadit pouze za použití kleští.
Nasazení kroužku na jednu stranu chápu....potom dám vložku,přehrnu gumu přes a co dál?...jak pořešim nasazení druhého kroužku když se do vnitř už nedostanu?....Jinak nápad asi dobrej...
Vnitřní patku přidržuje vložka z mirelonu, která je na straně o- kroužku volnější a při nazouvání jí natlačím přes. Pak zamačkám vnitřní patku pod mirelon a nasadím do drážky.
A máš to vyzkoušený v provozu?...podle mojí zkušenosti ti to ten miralon neudrží a při jízdě musí patka vyklouzávat....A vůbec zrovna miralon mi příjde na vložku dost tvrdej.....Já používám taky vložky z izolace ale kaučukový co se používaj na solárka...
Nemá, a to jsem jezdil 19T. Na dvojku to šlo do zatáčky přes boudu a gumy se ani nehly. Voda se tam taky nedostane, jen je problém se závažíčkama, vložka musí pevně sedět na ráfku.