Tak obludka už je na kolech.

Zadní kardan jsem dělal na třikrát, než to bylo jak má bejt, přední stačilo uříznout kousek z origo. Kvůli prořezání spodku jsem s trochou péče a 2,5mm duralem dodělal řízení a postavil to na kola. A hurá, už se to pohybuje vlastní silou.
Ještě neřadím, ale aspoň jsem vyhodil STD servo a dal menší za druhou nápravu, zase o pár gramů míň a ty co zůstaly šly níž. Celá věc se teď krom parohů který stejně budu muset předělat vejškově schová za kola a pod břichem se ještě vejde onroad kolo.

Ztráty v převodech (na dvojku) jsou 10W, což doufám časem klesne až se to trochu vymačká, páč zuby od kardanu 2. a 3. nápravy jsou hodně natěsno kvůli axiálu kardanu. Při okamžitym přidání 0->plnej to vyskočilo na 115W, takže motor to dává, no na takovou potvoru mám malej pokoj, takže zbytek až venku.

A váha zatím ukazuje 3,3kg :twisted: