Sme radi ze se ti libi jak to vedem akorat je to pro tebe dost z ruky no.... limit bude myslim ze minuta na branku by melo stacil takze by byl 5-8min radsi viic ale miin ale at to ma spad to k tomu patrii....
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
No to zatím ještě nebudu hrotit. Auto nemám ani dva měsíce a ještě to není zdaleka tak, jak bych si představoval. Teď budu kupovat Speeda 600, časem asi lepší regl a gumy...teď bych se tam asi ještě trápil :lol: no u nás je offroadová trať a na Pradědu jsme se o tom bavili, ale moc se do toho chlapům se mi zdá nechtělo .... aby si to nezničili :|
Ahoj, řekni chlapům, že v trialu je mnohem menší riziko poničení modelu, než v expedicích, což ti potvrdí asi všichni, co trial jezdí. Nehrozí zde namotání trávy a sajrajtu na nápravy, zaklínění kol mezi kameny, pád z velké výšky apod. Kardady nedostávají tak zabrat a jedinné, čeho se můžeš bát je, že ve vlhku bude trochu od hlíny... :wink:
Dobrý argument 8) Spíš se obávám, že bych je k nám natahal a vůbec by se jim tam nelíbilo. Když jsem tu postoval nějaké fotky a videa, tak je to moc nenadchlo. Je to takový hodně specifický povrch ...
Chce to vyzkouset my to vyzkouseli na jednom vetsim pojezdeni ze sem napichal par branek a kdo chtel tak se mohl projet... lidi to bavilo tak se udelal dalsi a pak ten dalsi uz mel i celkem uroven si myslim a lidi jezdii 8)
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Ahoj, ten povrch znám, je občas na stavbách. Terén to není úplně ideální (hlína se drolí, kameny zase dělají paseku na linkách a kardanech), ale jak říkal Stifi, chce to vyzkoušet. Udělej si nejprve trasu s brankami, vyzkoušej ji s kamarády a pak uvidíte, jetli vás to bude bavit a jak dopadnou auta. Kdo nic nezkusí, nic nedokáže. ;-)
No však jo, my jsme tu v Krnově dva a jezdíme trialy furt a je to mega pecka 8) že se mi poškrábou nápravy a linky neřeším, to samé platí o karoserii. Auto jsem si koupil abych s ním jezdil v terénu a ne abych ho leštil v garáži.
sWiNe píše:No však jo, my jsme tu v Krnově dva a jezdíme trialy furt a je to mega pecka 8) že se mi poškrábou nápravy a linky neřeším, to samé platí o karoserii. Auto jsem si koupil abych s ním jezdil v terénu a ne abych ho leštil v garáži.
tak to si nas clovek, ja auto taky nemam jako lestenku, proste aby si clovek obcas zablbnul a uzil trochu srandy, jak tu ma nekdo v podpisu:
dokud se to nevali, je to pod hranice moznosti :lol:
No já vím, s váma se úplně ztotožňuju - aviaro, tommys, stifi, wendis ... vy jste moji vzorové :lol: bahno, trialy .... prostě terén. Expedice, kde jedeš 500metrů po listí a pak přejedeš jeden kámen a dva kořeny nejsou takový vodvaz :mrgreen: Proto absolutně bojkotuju zahrádky s karimatkama, motorovkama, skejtbordama a lopatkama, protože vím že bych to po třech minutách sbíral po celém lesíku.
no nektery expedice sou opravdu opruz, ale nekdy je to dany taky tim, ze jedes kolem mista kde by sis chvili zajezdil a ostatni jdou dal, ze si tam nechtej poskrabat auto, je to proste o lidech. V trialu mas zarucenej teren celou sekci :lol:
Tommys píše:ale nekdy je to dany taky tim, ze jedes kolem mista kde by sis chvili zajezdil a ostatni jdou dal, ze si tam nechtej poskrabat auto,
No o tomhle mluvím ... já přijel na expe a hned jsem vymlel první bažinu, tam pařez, tam díra ... sice jsem byl už čtyřikrát na střeše ale co, aspoň jsem si pojezdil. Ostatní byli už 200m přede mnou a všechno objížděli rovinkou.
No nevím na jaký "expedice" jezdíte, ale co jsem jezdil, vždycky se někdo kutálel (i desítky metrů, někdy i lidi :lol: ), nebo to utopil a podobně. Ostatně, nahoru na Ještěd bez navijáku nevyjedou ani trialová auta :wink: