Takze teoreticky muj regl MD28DCR by mel byt uz nakou dobu po smrti, kdyz je jeste slebsi nez ta 32ka..
Speed 600 ECO jezdim v CC pres pul roku a obcas tomu davam slusny cocky.. Hlavne co se tyce treba brzdeni a rozjezdu, protoze CC diky rychlym prevodum nedrzi v kopci.. Takze klidne se x krat rozjizdim nebo stojim klidne i deset vterin na plny brzde, nez se uvolni misto abych mohl nekam popojet.. Nikdy sem nemel problem..
Jsou treba nejake technicke rozdily mezi touhle moji pravekou radou a tou novou ? Treba jine soucastky ? Jiny material ? Jine spoje ? Celkem by me to zajimalo.. :-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Taky jsem dostal info od vyrobce, ze motor Axial 55T je nevhodny a ze muze dojit k odpaleni reg. starsi verze 36A. Jezdim pastorek 20T a jezdim s nim od brezna, nikdy jsem ho nesetril. Pred cca. 2 mesicema mi jel dopredu jen tak na 50%. Mel jsem ho jen nastaveny jumperem na 100% dopredu, ostra brzda, 100% dozadu. Nejdriv stacil restart baterkou, pak uz to nepomahalo. Nakonec jsem dal pryc jumper a reg. funguje a je nastaveny tak jak byl jumperem. Starsi verze reg. se zdaji byt odolnejsi :P
Rozdíly jsou v podstatě ve všem - z hlediska uživatelů je asi největší rozdíl v použití modernějších výkonových stupňů, které mají menší vnitřní odpor a tím se také míň zahřívají. I ostatní součástky jsou jiné - především výkonnější procesor, kam se vejde mnohem víc SW ( proto také je možné větší možností různých nastavení ). S tím také souvisí nové desky a další ...
Co se týká výkonu, tak i na 10A regulátor se dá připojit třeba motor Speed 900. Jenže je potřeba udělat všechno proto, aby se omezily proudové nárazy a motor neodebíral trvale víc jak povolený odběr. Už jsem to psal dřív - nejhorší jsou prudké a rychlé změny, kdy je třeba počítat nejen se setrvačností samotného rotoru, ale hlavně se setrvačností celého auta. V tomto mají třeba lodičkáři výhodu, protože klidně můžeme roztočit šroub naopak, než je směr jízdy - v tom případě je regulátor zatěžován jen setrvačností rotoru a odporem šroubu ve vodě - hmotnost celé lodě se na tom, na rozdíl od auta, nepodílí.
Nejideálnější dimenzování regulátoru je podle jeho zkratovacího proudu - někde se tyto proudy udávají ( třeba u motorů Graupner ), jinde je potřeba ten proud změřit. Stačí na to klešťový ampérmetr a pustit na krátko do motoru šťávu z čerstvě nabitých baterek ( pochopitelně bez regulátoru ) a zastavit hřídel. Opravdu na krátko ( jen co se přečte údaj na měřáku ) a hned potom pustit, protože není dobré takto zbytečně motor trápit delší dobu.
A v provozu umožnit regulátoru co nejlepší chlazení.
Pokud je regulátor na hranici použitelnosti, tak hodně pomůže naprogramovat delší časy akcelerace a decelerace.
Trochu to tu oživim :-D
hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.
Wendis píše:Trochu to tu oživim :-D hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.
Asi jo já to po domluvě po emailu tam taky budu posílat :wink:
Pepe CC-01-Pajero fr. 2,4Ghz http://jobik8.rajce.idnes.cz JEEP Wrangler YJ Stavba: Land Rover Discovery III ... (OO=[][]=OO)
Ja mam 56 Dsys a na zacatku zimi mi prestal fungovat jak kdyby ho odpalil motor. Volal jsem panu Davidovi a ten mi rekl ze to prave vypada na odpaleni motorem a ze na nase motory do expedic by jsme meli mit min. 96 Dsyse a to tam mam origo AXIAL 55T. Regl jsem poslal a za 5 dni byl zpet a prej ze ho pouze preprogramovali, jelikoz ted u tech poslednich novejch modelu meli pri vyrobe problem s programovanim, a nektere jsou proste spatne naprogramovane. Tomu mymu prej byla konkretne zima. A to sem sli na expe a bylo asi 13 stupnu :lol: kazdopadne od ty doby funguje uplne v pohode. Takze poslat na preprogramovani vrele doporucuji :wink: :lol:
Verze SW by měla být uvedena i v návodu - takže u těch kusů, co se přeprogramovávali, tak je verze SW napsána na obalu a u těch dalších, už s novým SW přímo z výroby je to uvedeno v návodu v technických údajích na straně 11.
Bude to také možné vyčíst z USB komunikátoru a z nové programovací karty.